Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketterutrustningtillbehör
Läst 612 ggr
SarahPeace
0

hmm ?

Den här vojlocken tycker jag såg riktigt mysig ut ;-)

gå in här http://www.borjes-tingsryd.se/e-line/images/products/4201.jpg (finns på www.borjes-tingryd.se . om du vill typ läsa lite om den .. står ej mkt men ja)

Kan man ha den som en "vanlig" vojlock lr är det som en padd ?

Faxlin
0

Oh, en sådan har jag. Så mysig när det är kallt ute. Den tar lite extra plats så man måste tänka på det så att inte sadeln blir för trång.
Men jag har en sadel som jag använder den till. Jag använder den som en blandning mellan vanlig vojlock och pad.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

jo
0

Har också en sådan vojlok, tycker att den glider en aning,men visst är den mysig, köpte faktiskt min från börjes för 6 årsedan och kan tala om att den är fortfarande lika fin.

LinneaG
0

Eller så sätter man på den när man ska
rida barbacka på vintern =)

MangoMelon
0

jag har en sådan och jag använder den för barbacka ridning. Det blir skönt för rumpan då , och man slipper stickiga hår i baken.
Visst är det mysigt att rida barbacka en kall vinterdag o känna hästens värme under sig, men håren efteråt är inte alls lika roliga ;)

Medarbetare på exotiskadjur.ifokus.se

mylove
0

Jag har också en sådan här jag rider barbacka. Den är superbra. Billig också. Fast jag tyckte det var ganska dyrt med frakten när jag handlade från Börjes sist.

MangoMelon
0

# 5 frakten är dyr hos börjes, ännu mer blir den när varorna skall komma till Finland..

Medarbetare på exotiskadjur.ifokus.se