Färg till fuxar
Tjosan! Jag vet att den här tråden varit uppe tidigare, men hittar dom inte nu. Frågan är alltså: vad har man för färg till fuxar? Mörkbrunt/brunt läder är det absolut snyggaste (och mässingspännen) enligt mig, men schabrak har jag svårt att komma på… Beige, brunt, vitt, grönt och mörkblått/marint är väl dom vanliga, men hur är det vinrött och grått? Har ni några andra fux-favoriter som kan tänkas passa en RÖD fux? :)

Haft två röda fuxar. Schabrak har jag alltid vitt eller cremefärgat, men lindor och täcken brukar jag hålla mig till samma färg så mycket jag kan :)
Stot jag hade fick vinröda saker. Jättesnyggt mot hennes rödglänsande päls. Valacken jag har nu har mossgrönt och mörkbrunt. Passar honom väl :)
Tack så mycket! Ja grönt är väääldigt snyggt, är dessutom min favoritfärg annars oxå hehe… Men vinrött kan nig vara värt att prova! :) #1
Vitt?:)
VÅr hemsida : http://twilimarsvin.wix.com/twilights
Lite blandat brunt, beige och ev vitt är "2die4"
beige, brunt, blått, vitt, grönt, orange. OMNOM!
vinrött är med fint! Hade ett schabrak i vinrött med guldig kant till både min rödfux och "vanliga" fux
Grönt är alldeles underbart på fuxar!
Tack för alla svar! Vad säger ni om läder då på hopp- och dressyrutrustning? Mörkbrunt eller ljusbrunt? :)

svart :)
Om du googlar; fux schabrak så ser man att faktiskt dom flesta färgerna passar bra. Först var jag väldigt tveksam på starka färger till fux men sen när jag såg bilder på google så passar dom faktiskt i de mesta.
Grönt eller blå eller Rosa
vitt och svart kan nog ocksåå vara snygg även beigie och vinrött
Min favoriter på fuxar är ljusgrönt,ljusblått och ljusrosa. :)
Grönt passar väldigt bra på fuxar. Hade till mina när de tävlade vitt, hemma blev det svart
Rosa kommer han aldrig få bära, mitt vita ponnysto fick inte ens bära det hehe för jag tycker det är så hemskt (a) använder inte rosa till mig själv heller… Men dom andra tipsen ska jag kolla på, tack!
Det mästa passar utom orange rött och rosa det är förskräckliga färger att ha på fiuxar
Mörkgrön och rosa :)
Rött är skitsnyggt 🙂
Rött tycker jagbinte om på fux. Min häst är mörkfux och går mot en varm rostig färg om han inte är klippt då är han mer mörk brunaktig färg. Grönt Svart Marin Plommonlila Grå Beige Vitt Guld Varma färger Jag har röda detaljer dock Mässing
Orange och senapsgult också :)
Plommonlila är sjukt snyggt på en fux! :)
Kramar & tassar från Ida, Toffee & Lakrits 
Jag hade brunt förr (en rödbrun Tabacco liknande) men sålde sadeln för den passa ute och köpte en dressyrsadel och dressyr vill jag ha svart så nu har han svart i allt :) enklast att matcha till Royalblå och orange (gärna tillsammans) är skit snyggt! Bild på mitt fux. Fläcken på ryggen är hans färg på sommaren och när han inte är klippt.