Ojoj
Det är förvånansvärt mycket aktivitet här just nu… Är det bara jag som har 25°C och strålande sol eller?
Sitter förövrigt ute och solar, hur gött e de inte med en bärbar dator ibland 

ja jag har samma väder som du…. efter allt regn och rusk som varit så är det underbart ute nu :)

Vi har tryckande varmt men inget solsken för tillfället.
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

jag är på jobbet och svär över Excel, jag bara hatar det, Access är mycket bättre få se om jag kan övertyga nåon om att vi ska omorganisera lite (mycket) 

i ``skuggan`` har vi 28 grader

vi har äckligt varmt och kvavt men här i Kallinge har det varit molnigt och mest sett ut att ska börja regna när som…. var lite soligt i morse men den försvann…

igår så hade vi sol och varmt på dagen men vid 13 så började det att regna lite men efter ett tag så började det att åska så fönsterna och golvet skakade och det började vräka ner regn 1dm på vägarna på bara någon minut
, vattnet hann inte sjunka undan + orkanvindar och efter en halvtimme/timme så var det sol igen. värdret är allt konstigt.

Jag, jag har varit ute & målat ribb till huset med mamma i ca 3½ timma, pappa tvingade oss..
har varit ute hela dagen i solen…klart o fint här…tog en paus nu dock då jag tyckte det började snurra i huvudet…vill inte ha solsting!
Här är det fint väder nu, men förut var det lite kvavt och det kom ett duggregn.
Nu är det ca 25 grader o sol.. : )

Usch vi har så kvavt i luften. Det är skugga och sol emellanåt ca 29 grader i skuggan. vi har 22 grader i poolen. :)
Hmm igår hade vi runt 32grader ute.. men idag vet jag inte.. har inte hunnit kolla.. men varmt vare iaf! :)

haha jo visst är de härligt me laptop! särskilt när man fått den gratis från skolan ;D
här var det också kvavt. det var skönare där vi campade eftersom vi satt vid poolarna då 
men visst är det skönt att vi äntligen kan säga "faan, vad varmt det är" 

*harkel*
Jag har sagt till Lisette att stänga av den medlemmen som klagar på värmen, så tänk på vad ni säger…Hihihihi
solen började komma fram här vid 15.innan de såg det ut att bli regn….men nu på eftermiddan har det varit äckligt varmt.men vi får inte klaga nu:)

Hihi pippa då lär det bli många avstängada här.

#16 Hihi, men man kan inte klaga när det är varmt och även när det är kallt…då finns det inget väder kvar..och vi kan inte få lagom =)
klagar inte på värmen bara älskar att det blev fint min sista sem. vecka!!!!!
jag är sur för att det regnade hela min semester, och är fint efter.
Vi har också soool :D
Men så bor man ju i Karlstad också.. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

#17 Klart vi kan få lagom, jag är en vår o höstmänniska. När det är så här varmt orkar man ju inte göra så mkt, dessutom kvavt och fullt av "kryp", blää ;)
Men det är klart att man inte ska klaga på alla väder, många som aldrig e nöjda, hehe…
#18 det är min sista vecka också, men jag tycker synd om er som ej fick nån varm vecka alls :(

Det är föööör varmt…. Har dåligt samvete, har inte kunnat rida Casa idag pga värmen. Imorrn ska jag upp kl. 6!

#23 ska meddela lisette klagan på vädret, så det blir avstängning för dej…hahaha ;)
Ojojoj! Detta hade ni aldrig kunnat ana, den största badkrukan på denna sidan ekvartorn har BADAT!
Och jag kan till och med tillägga at det var riktigt skönt :)

Hihihi har också badat i dag. I vår pool. *fniss*

Gejsa samlar inlägg? ;)
Och Jonas, du har badat fler gånger än mig i år.. Plus att "alla" mina bad har vart i heta källor, så jag är nog värre än dig.. :P
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Var ute med båten idag, helt sjukt VARMT! Det var jättemkt äckliga brännmaneter så badade bara en gång, har världens manetfobi :p det fick bli ett dopp i sjön när jag kom hem istället ^^

#29# Ha, ha nej du, i går gick det sämre bara. Kunde knappt komma ut ibland.
grymt varmt här i dag också ca23 grader o det trots att det är mulet o nästan hänger regn i luften….smäller nog t med ett riktigt åskväder snart…

jag badade i havet igår för första gången i år ^^ elr doppade mig bara lite, men det va inte såå kallt iaf ;P
#25 haha, jag har badat minst 30 ggr i år tror jag…

vad ni är GNÄLLIGA! ;)
tänkt på stackars mig, har hållt på här hemma hela dagen. fixat ordning min garderob, flyttat upp kläder, vikt dem. sedan tömt skafferiet- slängt ut isoleringen som inte behövdes…
sen tyckte jag att jag förtjänade lite lugn o ro. så jag g ick på bio… =)

Hihi lisette du får ju fint sedan. Så det går nog ingen nöd på dig.

Hihi lisette du får ju fint sedan. Så det går nog ingen nöd på dig.