Nu börjar det...
Lisette o Pippa har för en stund sedan hämtat Merry, nu ska dom arbeta med henne, hoppas det går bra, dom ringde just och talade om att hon i alla fall står snällt i släpet. Lisette kommer nog att hålla er underrättade om hur det går, samt sända en hel del roliga foton.
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst
ååh fina fina merry :D
det kanske var därför lisette inte ringde upp mig igen..:P hon blev upptagen med en annan snyggning :P hohoo
Guu va spännande!
Hoppas de går bra.
Bebbe, kan du inte berätta lite om merry? =)
/Elin
Vad kul! Merry är superfin!
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

va kul :) hoppas det går bra :)
Vad skoj, lycka till!
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

hmm hon ville inte gå ut ur släpet. stod över en halvtimme o försökte…
ska åka iväg nu, men kommer ikväll o berättar mer o visar filmer!

#7 Oj vad ståtlig och fin hon såg ut där! =)

Ha, ha, har ju aldrig hört en häst som inte vill gå UR släpet.

#9 Peppe vill inte alltid =) fast han står inte i en halvtimme ;) han går ofta ut en bit och sen in igen, men säger man till då så går han ut helt. men ändå så går han konstigt nog inte rakt på transporten när man ska lasta honom, utan måste tjaffsa en stund och försöka slippa ;)
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~
Konstig häst, Foxen flyger nästan ut ;)

HaHa, ja flyger ut eller går ut fort iaf.
Jätte snygg häst, Bebbe! Vad var det för ras?

Har ni satt ihop henne med dom andra två?

roligt med bilder!!! Jättefina!
Nej vilken söt liten tös :D

Vad hon e fin!

Jaa visst är hon fin… av alla föl med härliga teckningar o färger så fastnade jag direkt för denna vanliga bruna dam när hon var nyfödd, jag sa bara " henne ska jag själv ha" och det verkar som jag gjorde ett bra val.

#19 Jepp hon går me de andra 2 nu..Det gick väldigt lugnt till faktiskt..lite skrik från Merrys sida för att berätta att man INTE pratar me henne om inte hon ber om det först hihihi…
så vacker hon är… =)
Jättevacker häst :)

Vad hon vuxit till sig, jätte fin är hon Bebbe!

Skönt att höra att ihopsläppet gick bra. Får man se bilder på dom? :) skulle vilja se hur tjock lilla brago är nu.

Sitter i bilen. Har varit och tittat på gård. Bilder o filmer kommer sen!
Gejsa vet inte om jag vill visa fetto. :)

Tittat på gård!!!! Vad nu? Ni ska väl inte flytta iaf nu? Ni som har börjat att renovera och nästan är klara ju.
Klart du ska visa han så får vi se om han är så tjock som du säger. haha
skönt att allt har gått bra!
jo,Lisette. bilder vill vi ju se 

håller på att ladda upp en film. gubben är arg för ag sitter på nätet. så det blir bara en film o en bild nu… =)

har aldrig varit med om dess like. ok att en häst inte vill gå in i transporten. men inte vill gå ut? hon stod som fastvuxen…
dottern till markägaren tyckte att merry var riktigt trevlig, hon tror att merry blir en väldigt fin häst att rida.
hon skrek lite och visade grabbarna var skåpet ska stå. hon fick inte hälsa på brago för oskar. han kutade som vanligt och haltade en del. =(
nu i kväll när jag kom hem så såg jag oskar stå en bit bort. merry o brago stod för sig.

Hihi förstår det lisette. Skulle precis gå och koja så kom du hit. vill se filmen. Är det på huset eller hästen?

hästen, men det tar en himla tid här… =(
berättar om huset imorgon

Ok! natti natti

här har vi en film..

film två

Himla söta de var tillsammans! =)

har du bytt till den andra hagen nu ?

jupp. vågar inte låta brago gå i den stora längre.

Jag får inte fram några filmer. :(

prova sen gejsa. det verkar vara ngn underhållning av photobucket som är på g.
det tycker jag låter klokt, men jag vill se kort på hans nacke ;)

idag när jag var nere hos pållarna stod merry brevid oskar och betade. lustigt att han accepterar henne så fort. beror kanske på att hon är sto?
körde till stan för att handla, då låg hon ner.
finner sig snabbt tillrätta ivf.

Nu äntligen såg jag filmerna. För i middags gick det inte alls.
Skönt att det går bra med dom. ;)

Vad för ras är hon? :)
Var o kollade på henne, Merry i dag o hon var JÄTTE söt! Blir nog en mysig ridhäst. Brago var rätt tjock o riktigt kraftig fångnacke som min hovis säger att de har när det börjar bli fångvarning! Så tjock var han inte här när vi badade….hade nog satt honom i mindre hage. samt låta de andra 2 hästarna hjälpa till o beta ner hagen snabbt…

Det är samma med min Fille ju. Bara på några dagar så började han kännas fet över nacken och halsen.

#52 ser ut som ett varmblod men bara för att jag skriver det så är det säkert fel ;) =P
//Mickan

Det är en korsning så långt vet jag. :)

Hon är ettkorsningssto men har inte en droppe travare i sig.

vad är det för korsning då?
jättefin var hon iaf.
det ska väl vara lite fullblod om jag inte missminner mig…

#53 nej han har ju fått den de senaste dagarn, helt sjukt… när bubbel var här förra fredagen hade han inte den nacken…
#55 håller med dig om att hon ser ut som ett vbl, men hon är korsning som alla skriver nedan… farfarsfar är irco marco o om det var farmor som var fullblod.
jag är nyfiken på hans nacke måste jag säga…

Det kanske inte syns så bra på foto. Man måste kanske känna mer med händerna för att se hur det ser ut.

haha vad är detta? stackars häst… ;) blir foto imorgon när vi är ute med honom.

va fin hon ser ut…:))

hon är så mysig min gullehäst 

Söting! :) Lycka till med henne :)

Sett bilderna Lisette??

men vad gör hon med tungan på första bilden? haha :D