Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettannonstorget
Läst 1460 ggr
[Dogsy]
1

fodervärd ev köp

Finns det någon häst som man vill ha hjälp med som fodervärd jag är 10 år och väger ca 30 kg är 147 cm lång och harv ridit i ca 6-7 år jag har bra hand mmed djur får gärna vara i luleå

MVH dogsy

obsarvera att jag är ptlitlig och kan hästar

Calcifer
1

Är du bara 10 år kan jag tänka att det vore bra om du gav kontaktinfo till t:ex dina föräldrar eller åtminstone förklarade mer om hur de ser på saken. Speciellt eftersom du skrivit "ev köp" i rubriken också. Jag tror inte så många skulle sälja en häst till en 10-åring. :)

"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

[Dogsy]
0

Jag ska fylla 11 och min kompis låtsassyster har 2 hästar och är 8

men jag har skrivit har är min mammas mejladress

sundstrom.emilia@gmail.com

Calcifer
0

Jag förstår det, och det är jätteroligt att du har hästintresse. Men det är förmodligen inte din 8:åriga låtsassyster som betalat för hästarna eller gör det nu ur egen ficka. Sen om du vill vara fodervärd betyder det ju i praxis att hästen kommer hem till dig, då är det bra att veta om det finns stall och att dina föräldrar är beredda på ansvaret att få hem en häst.

Så jag tycker det är jättebra att du har hästintresse och vill vara delaktig i en hästs liv och ta hand om den och så, jag menade bara på att det är nog viktigt för de som kanske letar fodervärd eller köpare att det inte är en tioåring som bestämt sig för det själv utan att ens fråga sina föräldrar. För sånt händer, tyvärr har jag själv blivit kontaktad av barn när jag letat hem åt katter där föräldrarna inte hade en aning om det och inte alls ville ha hem någon katt.

Men lycka till, oavsett. :)

[Dogsy]
0

Bellatrix; Jo min låtsaspappa betalar för ponnyerna men jag får jag vet det för du kan ju mejla dom alltid

Calcifer
0

Då hittar du kanske en häst framöver, lycka till!

[Dogsy]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tänkte lägg upp en bild eller några när jag rider!

Detta är min låtsaas systers häst fritacé

och jag för typ 1 år sen

[Dogsy]
0

Bella: Tack