Spännande...:)
imorgon bär det av till första träningen hos westerninstruktören med Fontane!!! Skoja att det ska bli spännande!!!! Först ut kl 11 är linda och epana sen hem och byta bil och häst, sen är det Fontanes och min tur…. ska bli otroligt roligt och spännande. 

tycker jag med!!!!!

Absolut!! Vill höra allt sen!!!

sofie du har pm!

#3 har svarat dig!
Ojoj, inte dumt :D Lycka till då!

#6 Det kommer gå super!!! Lycka till!!

hur har det gått?

Mmm det kan man ju undra…här får man gå me förväntansfullthet i maghålan..=)

:-)

Det har gott kanon idag!! Fontane har varit superduktig!!! Han fick mkt beröm av tränaren för sin kropp och steg, han har mkt gratis….. det som tränades idag var lösgörande övningar för ridningen, från marken. Så det är mkt av vad jag kommer träna med honom då jag inte ska rida så mkt nu när jag e gravid….men Fontane utvecklas ändå inom ridning. SUPER! Han var mkt duktig. Både på träningen och med lastningen. Jättelugn på nya stället. Ställde sig och gäspade. Inga problem alls! Jag har verkligen en underbar häst!!!!

ja det har du!!!!

AAAA underbart underbart!!!! Är såååå avundsjuk på dej!! ;) Jätteroligt att det gick bra!!! Så duktig kille!! *Puss på honom*
Kul att det gick så bra! :D
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Roligt att det gick bra!! Har precis varit uppe och stoppat i honom lite havre. =)

#15 låter bra det…:))

#16 ja, han såg väldigt nöjd ut!!

tränaren sa det att Fontane är en häst som verkligen vill göra rätt och få beröm…man ser på hela hästen hur nöjd och stolt han var där när hon berömde honom när han gjorde rätt. Märktes när han gick in vid lastningen med den kvällen ju och fick massor av beröm…så stolt han var över sig själv. Man känner inte igen denna hästen längre vid lastningen. Så underbart att se honom så nöjd med sig själv! Kan säga att bättre framtidshäst att mogna med och utvecklas med kunde jag nog inte hitta…för ynka 25 000kr! härligt säger jag bara…;))

#18 hihi.. alla skulle hört dig INNAN vi fick in han i transporten den kvällen..

#19 jag har fortfarande svårt att ta till mig och tro att han verkligen går in nu….och hade han inte gått att lasta så hade det ju inte varit någon framtidshäst för mig….då hade jag ju inte kunnat träna något.jag hade börjat tappa hoppet om honom faktiskt…

#20 det va kanske det han visste.. ;) han tänkte det att det är lika bra att jag skärper mig annars säljer hon mig.
…mår illa som fanken nu…. jag e nog mest nervös för lastningen fastän jag vet att den går bra…. Wish us luck