fäller din häst?
min shettis har börjat fälla jättemycket nu.
jag undrar om din häst oxå börjat fälla nu?

nja, hon fällde i juli. xP min kompis häst fäller som attan nu dock!

Vår ponny fäller massor nu.
nisse fäller också..
/Elin

Dom brukar börja fälla när dagarna blir kortare, ungefär nu och det gör dom i år också.
Yepp. Snædis har väl i och för sig fällt mer eller mindre hela sommaren..:P
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Japp båda ponnysarna gör det. men inte dom stora.

Islänningen fäller lite nu men inte nordsvensken. De fällde en omgång på våren också, då tappade de det mesta av vinterpälsen.
Mina två fäller en aning :)
MVH
Sofia Genne - www.teamsl.blogg.se

Tickle fäller…

mina shettisar fäller ganska mycket nu, iaf den ena.

lite har damen börjat fälla..
Astra fäller massor. Blir alldeles vit när jag står och pysslar med henne.
Yrla fäller inte, Eneldo tycker jag har fällt hela sommaren - hur det nu är möjligt..

Min ena D-ponny har börjat.

Ja, faktist så upptäckte jag i dag att både Gobban och Sorro börjat att fälla en del nu.
calle fäller x|
min shettis fäller också

Bus fäller lite
Oja, de började fälla för ca 3 veckor sedan (och då var ändå några tussar med vinterpäls kvar.) Enda tiden på året våra hästar inte fäller är på vintern 

Min Shettis har börjat fälla, men varmblodet oxå , men inte så mkt :)
Min gammelman började fälla i juli, nu har han "tillverkat" halv vinterpäls på bog och hal, sk höstpäls!

Orion fäller lite, inte överdrivet mycket, men han fäller:P

roger började förra veckan lite smått, mellan vinter/sommarpäls så fällde han lite under lång tid så jag antar att det kommer vara likadant nu.

Min fjording börja fälla för kanske 2 vckor sen .. det bara ramla hår. För tillfelet ser det ut som att han har vinterpäls :|
Inte så mkt än…
Hej!
Min häst har fällt rätt länge, men nu fäller hon jättemycket. Och hon börjar få mörkare päls under, antar att det är vinterpälsen? :P
Mvh ABC123.
Mina har börjat fälla. Inte alla men några. Det brukar gå rätt fort för vissa av dem, gissar att det blir så i år med…