Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettannonstorget
Läst 2680 ggr
fjällponnyn
0

(S) Mängder av märkesutrustning

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

1. Amigo hero 6 medium plus
Blått med ljusare blåa kanter, strl 6,3/140 (använt på halvblod ca 155cm). 200g täcket, 150g halsen.
Använt en vinter, inte ett endaste litet hål eller liknande. Något smutsigt på halsdelens innersida, men annars helt rent och fint.
Nypris 1099kr – Mit pris 500kr

2. Amigo Mio Fleece
Blått, beigt spänne, gjordar och kanter. Strl 6,3/140. Tunnare fleece, perfekt att slänga på över sadeln på väg ner i ridhuset och under uppvärmningen. Eller att transportera bort svetten ifrån fuktig häst.
Använt typ 2 gånger, och efter det tvättat. Ser helt nytt ut! Dubbla bukgjordar och enkelt spänne fram. Bukgjordarna är avtagbara!
Nypris 300kr – Mitt pris 150 kr.

3. Amigo Mio Stable Rug
Blått, beiga spännen, gjordar och kanter. Strl 6,0/130 (använt på samma halvblod, 155cm). 150 g.
Använt en vinter, nytvättat. Inga hål eller liknande. Som nytt! Enkelt bogspänne och dubbla bukgjordar.
Nypris 450kr – Mitt pris 250kr

4. Rambo New market Competition Fleece
Beige/brun, strl L/140-155. Tjock fleece, kardborreknäppning framför sadeln. Använt, men i mycket fint skick. Nytvättat!
Nypris 500kr – Mitt pris 300kr.

5. Rambo New Market Fleece
Beige/brun randig, strl 6,0/130. Tjock fleece, nytvättat. Mycket sparsamt använt, ser ut som nytt. Dubbla bogspännen och dubbla bukgjordar.
Nypris 830kr – Mitt pris 400kr

6. Kombitäcke Ultimate Cooler JH Collection

Blått, strl 135, använt en gång, efter det tvättat! Från hemsida ”Kombitäcke i fleece med slät utsida och foder i bambutyg närmast kroppen, hjälper till att torka fuktig häst, transporterar bort fukten effektivt och hjälper hästen hålla en behaglig temperatur. Bambutyget är dessutom antibakteriellt. Passveck i bogen för hög komfort.”
Nypris 899kr – Mitt pris 500kr

7. John Whitaker fleece täcke
Strl 145. Mörkblått med röda och vita ränder i nedkant, tjock fleece. Vadderat vid manken. Enkel bukgjord, dubbla spännen i bogen. Använt vid ett fåtal tillfällen. Nytvättat.
Nypris ca 800kr – Mitt pris 400kr

8. John Whitaker tävlingstäcke
Strl 145. Täcke med en sammetsliknande utsida, mörkblå. Bomull. Röda och vita passpoaler, vadderat vid manken, fläta i rött och vitt vid svansen, enkelt bogspänne fram. Använt vid ett fåtal tillfällen. Nytvättat.
Nypris ca 1000kr – Mitt pris 400kr

9. Kingsland grimma
Brun, använd men i fint skick.
Nypris 500kr, mitt pris 150 kr.

10. Catago Senskydd+Kotskydd
Klarröda, Strl L. Kommer inte ihåg märke men ser ut som nya, inte repiga eller liknande. Kan kolla märket vid intresse!
Nypris 400kr för alla fyra skydd – Mitt pris 200kr

11. Bling-Pannband
Ett klar-rött och ett guldigt. Båda med svart läder. Strl Full. Röda har tappat en sten, men syns knappt. Guldiga har alla stenar kvar. Pannbanden har tre eller fyra rader med stenar, minns inte och har dem i stallet men kan kolla vid intresse!
200 kr rött/300kr guldigt. Alt 400kr för båda.

12. Remontträns Claridge House
Svart, strl full. Med enkelt slätt pannband. Obetydligt använt. Säljes med gummityglar strl Full.
Nypris för träns 269, tyglar 399 – Mitt pris för båda 350kr

13. Hubertus Classic Träns med aachen nosgrimma
Svart strl cob. Paddning i nackstycke, pull-back knäppning, komplett med snokrem. Nosgrimman fästs utanpå nackstycket. Säljes med gummi-tyglar ifrån Glen gordon, supergrip – UNDERBART sköna! Strl cob på tyglarna också. Tyglarna har smart ”onsynlig” knäppning vid bettet. Mjukt och fint läder på både träns och tyglar.
Nypris på träns 998 kr, tyglar 599 – Mitt pris för båda 600kr.

14. John Whitaker 5-punkts-brösta med martingal
Svart, strl full. Mässingspännen, fårskinnsfodrad på halsen, elastiska delar för bästa passform.  Snabbknäppe i sadelgjorden. Obetydligt använd.
Nypris 1500kr, köpt på rea för 800kr – Mitt pris 500kr

15+16 John Whitaker Shabrak
Strl Allround/full. 100% bommul, transporterar bort fukt mycket bra. Har ett blått och ett rött. Båda är obetydligt använda, nytvättade.
Nypris 399kr st – Mitt pris 250kr/st eller båda för 400kr.

17. Glen Gordon Shabrak
Brunt, strl allround/full. Guldiga detaljer. Endast provat en gång. Nyskick
Nypris 350kr – Mitt pris 200kr.

18. Neopren-boots från Hööks
Använda vid ett tillfälle. Strl L, 40kr

Paketpriser kan säkert ordnas. Varorna är nytvättade, nysmorda och i gott skick!

Finns för närvarande i Åre, kan tas med in till Östersund. Ska även till Stockholm mellan 8-13 oktober och då kan de hämtas på Södermalm. Ska varorna fraktas tillkommer frakten för köparen.

Bilder kan ordnas på allt, maila mig på julia.ostberg@live.se

fjällponnyn
0

John Whitaker samt JH Collection

fjällponnyn
0

Grimma, Träns och Skydd

fjällponnyn
0

Brösta (finns martingal till) och Schabrak.