efterfrågan på hästar
Jag känner att min tid i sadeln är över nu och har planer på att sälja min lilla häst till rätt person. Efterfrågan på en korsningsponny med b.la. Engelskt och Arabiskt fullblod inom sig, hur stor är den? Är det någon som är intresserad av en lugn, icke-vettskrämd, YBERSNÄLL D-ponny? Vad ska man sälja han för? Han har gått LA dressyr i Holland, men med svensk ägare blev det LA/högre hoppning istället. Gudasnäll häst som barn leder och rider, står lös i stallgången och väntar när du hämtar t.ex. sadeln. Kommentera gärna om ni är/vet någon som pratat om en ny bästa vän. Hästen står i Västra Götaland, utanför Tidaholm/Skövde.:)

han kanske till och med har en ålder
Ålder? Hur hög?
- Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.
Oj herregud, det tänkte jag inte på:s Ca 1,51 hög, ganska "smäcker" i formen, han är född -99 så han är 14 år:)
#3 Hmmmm… 🤔 151 cm då är det väl ingen D-ponny?! Går inte gränsen vid 148 cm?!
#4 Jo gränsen går vid 148. Då är detta en liten häst 🙂
EDIT såg i en annan tråd att hästen i fråga är nermätt till d-ponny.
Ja, hästen är nermätt av förra ägarna, tänkte skriva så enkelt som möjligt men förstår att den faktan inte räkte till. Det är inga höga priser på hästen, utan vill bara att han ska ha ett hem där han blir mer riden och får all den kärlek han förtjänar:)