Kommentarer
Jag har lagt in några ridbilder på mig o Bus i mitt album om ni vill får ni jättegärna kommentera dem! Så jag kan göra det bättre nästa ridtur!!!
Mvh Marre
Tyckte inte det fanns så mycket att anmärka på. Foton säger ju heller inte hela sanningen. Det ser ju ut som hästen tar ut stegen i allafall och det betyder ju mycket. Det enda skulle väl vara att du sitter kanske något framåtlutad, men det kan vara just i en rörelse i fotoögonblicken. O så kanske att undvika titta ner på hästen när du rider o i stället rikta blicken i ridriktningen.
Jättefin häst och jättefina foton!

Dom flesta bilderna är ju när du står still med bus. Går inte att kommentera dom. Men på ett ställe som du står framifrån ser det ut som om du sitter lite snett eller har du ett kortare ben som jag?

jätte fina bilder:)

#2 jag har nog ett kortare ben….har alltid stiglädren olika…
Tack alla

Du får ta lite nya kort när du rider dressyr på hästen. Då finns det nog folk som kan kommentera. Jag själv vägrar att sätta ut foton. hehe
Jag har knappt inga foton på mig och min häst. Och de jag har sitter i fotoalbum. Ingen scanner, ingen digitalkamera eller kameramobil. Men jag ska försöka scanna in ett par foton från en hopptävling som jag var med i en gång. Det är kul att se andras foton.