Spanska ridskolan i Globen
Hej!
Jag ska åka och titta på Spanska ridskolan i Globen nästa fredag. Jag har för mig att när vi beställde biljetterna så stod det att man inte fick ha kamera med sig. Jag som är fototokig vill ju gärna ha kameran med. Är det någon som vet om detta stämmer, det kanske bara är blixt man inte får använda?
Mvh Ellen
//Ellen
Såg dem en gång i flyinge och då fottade folk.
inget är omöjligt. Det tar bara lite längre tid! gottoblandat
medarbetare på scrapbooking.ifokus
Vet ni om man får använda blixt där? Jag ska nämligen också dit men vet inte hur man stänger av blixten på min systemkamera(pinsamt)
Mvh/Ellen<3
_"Systemkamera, ljud- och bildinspelningsutrustning får inte medföras. Till vissa evenemang råder absolut fotoförbud i arenan. Ingen form av ljud- och bildinspelning är tillåten i arenan.
Det är respektive arrangör som beslutar om ev. fotoförbud"_
Alltså inga systemkameror, vet inte hur det är med andra kameror.
vad har du för kamera? Om du har "ratt" på kameran så finns det ofta ett alternativ som visar en blixt med ett streck över, eller om du går in i inställningar finns det ofta en mapp, eller ett alternativ där du kan välja inställningar för blixten.
Om du fotar på auto kommer du inte komma loss från blixten om du inte har alternativet att välja auto utan blixt. Som finns t.ex. på canons systemkameror.
Välkomnar och tackar för alla era tips och råd