Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettannonstorget
Läst 3414 ggr
LinneaG
0

Boxskylt?

Jag försöker hitta fina och någorlunda billiga boxskyltar, max 200kr/st. Vi ska ha 5st. Helst enfärgade eller där man kan ha eget kort på hästen.

Vad har du för skylt? Bild?

Vart kan man hitta skyltar? Hemsida?

Alex
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hööks har ju såna där klassiska enkla.

Själv har jag en hemmagjord.. ;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Zabbio
0

Har också en hemmagjord.. ska fota och visa sen :)

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

CarinaO
0

Boxskylten.se  har jättefina,många motiv att välja mellan,billig är han också 100kr/st plus 20 kr i frakt

Har själv köpt av Micke, han har snabb leverans också :)

Zabbio
0

Här är våra. Lite inspiration på att göra egna kanske?

Annars kan du ju googla boxskylt :)

Rätt lätt att köpa ramar på tex biltema och sätta in namn+foto. Lite kruxigt att få dem att sitta ordentligt bara. Och akta sig för äkta glas som skulle kunna gå isönder.

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

LinaN
0

Finns en del fotoramar med pelxi/plastglas bla på ikea för foton till barnrum o dyl.

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

[Teddy]
0

Mina är från gravyranstalten i Norrköping. Klassiskt enkla, inget lulllull.  Kanske svårt att se, men det är nog den enda bild jag har!

wewwa
0

Vi har plastskyltar från GJ gravyr, jättefina. Har för mig att färgen på våra skyltar heter blå marmor med guldtext.

zagros
0

Hej,

Kolla hastohem.se

de gär hästboxskyltar av trä.

http://bynia.se
Boxskyltar & Träskyltar

JustMySelf
3

#8 Gör du reklam för det företaget? Med tanke på att du skrivit om dem i tre trådar med "boxskylt" i rubriken precis samtidigt så verkar du ju ha sökt upp trådar om boxskyltar.

Quirinia
0

dekaltext.se :)