pinsamma bilder del två

vi skulle ta julkort inte nu till jul som var utan året innan…marquise var som en gummiboll, jag hoppade av och prtatade lite vett med honom, sa till maken ta inga kort nu utan vänta tills jag är i sadeln igen vips han tog ett kort och batteriet tog sedan slut!
Jag ser ut som jag svalt en groda, den elake tomtemor…

Jag tycker bilderna är kanon bra ju:)
-Ha ha Lisett ditt foto e ju as bra ju, vilken hår sprej använder du;)?
Haha, snyggt lisette!
Jag har en hemsk bild på mig men jag täcks inte visa den här….

Oj ja jag har oxå många men nja jag väljer att inte visa dem;)

Vad är det för bett?

vanligt tvådelat tränsbett tror ja, annars eggbett

Ser ut som på bilden något stångbett, jag var bara nyfiken.

Sicken gullig ponny..
# den var ju jättefin!

#9 - ser nog ut så eftersom longerlinan är fäst i bettringen…

Ok, när kommer ni och hälsar på?
-Kan inte du och Robin komma i kväll?
Så fixar jag mat, fika?
Jag jobbar hemma i dag.
Kram

Jag ska till ridskolan nu på eftermiddagen, sedan ska ja på kalas, lill kusinen fyller 4 år. robin sa att han skulle komma förbi under påsk o hjälpa till med något..ja kommer ju va borta i 15 dagar..

Ja ha, men Nova glömde ni bort???

Tinka: Vad är det för julbilder utan snö? 

nä, ja visste att hon fyllde år i mars, men inte vilket datum.Vilket datum är det? Så ja kommer ihåg nästa år..

29 mars blev hon 4, hon saknar er ju:)

Linda - vilket datum fyller du? är det inte i april? Kan ju köpa nåt i thailand då! om ja hittar nåt skoj.

Nää det säger jag inte
-Vill inte ha något, bara att ni kommer och hälsar på någon dag ju :)

Självklart ska du ha något!! Har kommit på en perfekt present till Anna! Ska åka o fixa den snart. Ja kan ju köpa nåt linne eller så! =)

Åhh berätta, (men kanske inte här ju;)
#17 men det var dåligt med snö det året jue, inte som nu…och till jul som var så var jag så till mig av lilla hästen så att vi glömde ta julkort! fast det blev ett "lucia kort" på Nicole med glitter i manen som jag skickade till några. Bebbe fick du den?

# 3 fotografen fångade mig precis när jag kommer upp ur headbanget =)
Inte särskilt pinsamt med denna bilden, men det är en julbild med snö i allafall.

men nu är det ju vår. inga deprimerande julbilder dååå… ;)

*asgarv* fyfan stackars katt… snacka om att förstöra kattens värdighet! ;)
# 32, ja särskilt då det är en hankatt, ännumer att förstöra hans värdighet, men det gjorde vi redan när vi kastrerade honom, så han kanske inte har koll på vad han är längre!?

nu är han bara en "det" =)

#25 Nej Minna jag har i9nte fått någon bild med glitter, men vill gärna ha en.
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

så här snygga var jag (brunt långt hår) och svägerskan igårkväll när vi fixade boxarna här hemma…

kollar om tova har öronvax?