Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketterutrustningtillbehör
Läst 16878 ggr
Ebba_Hamster
26

Ullared shopping?

Hej!

Ska ner till Ullared i veckan och kommer köpa saker till min häst. Det sägs att kvalitén är väldigt bra på deras schabrak och annan utrustning! Skulle oxå vilja se vad ni köpt för nått i Ullared ch vad som finns att välja på!

Har du köpt något i Ullared som du är riktigt nöjd med? :) Isf vad är det för något? Lägg upp bilder!

[Willuer]
0

Har tyvärr ingen bild, men köpte ett par ridbyxor för 199:- från Ullared, super nöjd med dom! :)

iidajjackson
0

är på Ullared typ heeeela tiden! ;) iaf 3-4 ggr per år! fast att jag bor typ 4h därifrån c: är ett stort ullareds fan haha ^^

iaf! brukar köpa jättemassa saker på hästavdelningen till både mig själv och mina hästar :) och sakerna håller ännu! tkr de har jättebra kvalité och inga saker som jag har köpt där har gått sönder än exp täcken, schabrak, grimma, ridbyxor, tröjor m.m.. :) tyvärr så har jag inga bilder på det..
så roligt att du ska dit snart btw ;) vill med! c:

batong_elvis
0

Jag har schabrak (Jacson), täcken, ridbyxor, jackor, bett, fodertillskott, flugluvor, grimmor, borstar, flugspray osv. från Gekås som har superbra kvalité! Bra kvalité för pengarna. 

Om du orkar leta så finns det bilder i arkivet på http://simon.lindbacks.com/. ;)

Simon Lindbäck
SimonLindback.se

Em--ma
1

Jag  åker till Ullared ca 2 ggr om året. och jag är väldigt nöjd med sakerna för det priset! ridbyxorna på bilden är köpt för 299kr (tror jag) och har använt dom dagligen i ett år, och dom är forfarande i samma skick som när jag köpte dem! :)

/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !

Conut
0

Schabraket som jag köpte är fortfarande i bra skick, samt grimmor :D Gillar dem väldigt mycket! :D ska se om jag hittar någon bild :)

För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig.

Memo
0

JAG VILL OCKSÅÅÅÅÅ! :)

Ebba_Hamster
0

Synd att alla inte har bilder, skulle vara riktigt kul att se! :)

#4 Guud så fiina saker du fått tag i! :)

Em--ma
6

#7 bjussar på lite fler bilder då :)

Vi hade dock lite problem med packningen när vi handlat klart.
Bilen var proppfull..

och vi skulle in med lika mycket saker till i bilen..

/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !

Ebba_Hamster
0

#8 Ååh.. Vilka fina bilder! :) Dressyr scharaket kommer jag med köpa! :)

Uss
0

#8 O_O Hur i hela friden lyckades ni med det ^^

Jag behöver också åka en sväng snart, någon som vet om de har sina eksemtäcken (stl 135)?

olympiathurfjell
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Shabraket och ridbyxorna är från Ullared.  Prylarna är kanon. Sen har jag hur mycket som helst därifrån. Köpte ett par fleacelindor som jag hade som nattbandage i typ ett år och dem är fortfarande hela, kostade bara 30kr. Så verkligen kanon och jag tycker att priserna är låga och kvalitén riktigt bra

Olympia Thurfjell

-olympiathurfjell.blogg.se

740tjejen
0

Ska ner till Ullared 2 juni, Nån som vet hur utbudet är på bett i 10,5 och eksemtäcken i stl 115cm. och vad det finns för sorts regntäcken.

Ebba_Hamster
1

Finns det några billiga träns, hjälmar och västar? Glad

Ebba_Hamster
0

Hur ofta brukar ni vara i Ullared. Jag bor i Linköping så tar lite tid att åka dit  ( 3 eller 4 timmar ). Men jag och mamma brukar vara där 2 grr året, en tur på våren och en på hösten! :)

olympiathurfjell
0

#13 Såg på deras blogg för inte alls så länge sedan att dem hade flugtäcken men har inte hört något om exem. Dem brukar ha rätt mycket bett så det borde inte vara några problem. Regntäcken brukar dem ha både vanliga och fodrade.

#14 Det brukar alltid finnas!

Olympia Thurfjell

Conut
0

#8 - hur mycket kostade de där röda ridbyxorna? :D

För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig.

examynia
0

en fråga.. jag ska till ullared i sommar.. undrar bara om nån vet ifall de finns tömkörningsgjordar?  kanske i såfall vad de kostar?

Ebba_Hamster
2

Lägg upp bilder och inlägg på vad ni har köpt! Lägg gärna oxå upp priserna på sakerna! :D Kul när så många lagt upp bilder - fortsätt så! :D

WinterPrince
3

#8 Grymt snygga röda ridbyxor med svart skoning.

Har dom ridstövlar på Ullared? Bra kvalitet?

Em--ma
1

#16 190 kr kostade dom :)

/ Emma

Uss
0

#17 Har inte sett några tömkörningsgjordar förut iaf :C

examynia
0

#21.. okej synd.. då får jag införskaffa från nån annan strans:P täntke ifall man kunde hitta en lite billigare där:P

Ebba_Hamster
0

#4  Hur mycket kostade swarovski pannbandet? :)

Em--ma
0

#23 79 kr tror jag :-)

/ Emma

Ebba_Hamster
2

#24 Oj jäklar vad billigt! Oups inte svära* Fanns det några mer färger på de röda ridbyxorna? :) Verkar som om väldigt många gillar dina saker, kanske inte så konstigt eftersom de är jättesnygga!! Hur länge sedan var du där?:)

Conut
1

#20 herrejösses så billigt! mjau! får väl tjata på mamma att åka dit! :D

Ebba_Hamster
0

#11 Schabraket var jätte coolt! Hur mycket kostar det? :) Hur länge sedan var du där?

Någon som vet ifall de har "disney" schbrak, benlindor osv…? :)

Uss
0

#17 Jo! De hade allra enklaste modellen av tömkörningsgjord 119 kr

examynia
0

fasen vad bra:P du vet inte vilka ringar som var? behöver väl dmo två där uppe oaf å sen en på vaardera sida.. sen skadar de ju inte med en under magen å en liten mit tuppe på mellan dom stora..

Uss
0

Det var flera ringar, men minns inte riktigt var de satt. Fast det var ju inga stående ringar, bara öglor.

examynia
0

okej ja fast de kanske inte spelar nån roll om de är ståden eller liggande oman ska römköra eller tömlongera?

olympiathurfjell
0

#27 Jag var där för typ ett halvår sen. Jag gav typ 120 eller något sånt för det..

Har inte sett något i disney när jag vart där men sortimentet ändras ju ganska snabbt

Olympia Thurfjell

Ebba_Hamster
0

Fortsätt att lägga upp bilder och skriv gärna priserna på sakerna! :) Jätte kul att många deltagit.

Jag åker dit på Torsdag och efter det kommer bilder på vad jag köpt! :)

WinterPrince
0

#33 Kolla om dom har ridstövlar…

740tjejen
0

Vill du kolla om de har kvar de neongula regntäckena. Och vilka storlekar som är kvar.

Ebba_Hamster
0

#34 & #35: Kollar upp det! :)

740tjejen
0

Tack :)

Ebba_Hamster
2

#37 och #34 De hade inga neongula täcken, inga exemtäcken (iaf inte vad jag såg) och inga ridstövlar…:/ På min blogg har jag skrivit vad jag köpte på hästavdelningen Kolla denna länk http://nocopri.blogg.se/2012/june/utkast-juni-1-2012.html

740tjejen
5

Är så glad, för hitta både det neongula regntäcket och det neonrosa regntäcket. :)

Samt catago grimmor, boots och grimskaft. :) rosa silikonsnoddar.

Sen köpte jag ett lila dressyrspö. Dock inte med på bilden.

batong_elvis
2

#39 Jag köpte också den rosa/orange grimman samt den grön/rosa och de rosa & gröna grimskaften!

Simon Lindbäck
SimonLindback.se

740tjejen
0

Ja grimskaften var riktigt härliga, och grimmorna med. :)

[spinn]
0

De svarta benskydden i inlägg #8 är superbra! Mjuka och ger bra med skydd.

examynia
0

nån som vet om dom har träns där de är utskuret för öronen?

min häst har lite problem med att pannbanden är korta så att pannbandet drar fram nackstycket så skulle vilja ha ett som är utskuret..

[spinn]
0

#43 Det har jag tyvärr aldrig sett där.

examynia
0

okej synd..:/ nån som vet var de säljs? eller nån som har nåt liggandes?

WinterPrince
0

#43 Min häst har samma problem och jag köper ett extra pannband i en storlek större för att lösa det…

examynia
0

okej å hur hittar man storlek större? trodde de var one size fits all som gällde..

WinterPrince
0

Pannbanden har olika storlek beroende på storlek på tränsen, dvs ponny, cob och full. Pannbanden har samma system, olika långa beroende på storlek.

Jag behöver köpa ett cob-träns till min häst, men behöver köpa ett extra pannband i storlek full.

Ebba_Hamster
0

Förlåt för att jag inte skrivit vad jag köpt men här kommeer en direktlänk till vad jag köpte! :D

http://nocopri.blogg.se/2012/june/utkast-juni-1-2012.html#comment

Lena90
0

Hej någon som har sett ifall de säljer greenguards på Ullared? En sådan man fäster på grimman.

Carpe diem!

examynia
1

på söndag gäller de..:P då ska jag till ullared för första gången.. hoppas att jag hittar lite saker jag behöver:P

olympiathurfjell
0

#51 Det lär du göra dem har typ allt. Hehe jag är ett litet gekås freak ;)

Olympia Thurfjell

examynia
0

haha okej .. då får jagnog med mig lite hem som man kanske inte behöver åxå haha

olympiathurfjell
0

Haha de lär du få ;)

Olympia Thurfjell

Lena90
0

Ingen som vet om de har greenguard?

Carpe diem!

murkla
0

Har då köpt ett exemtäck där i fr 115 och de är helt ok.

[exotic]
0

#55 Jo det hade dom för 2 veckor sedan.

Lena90
0

#57 Låter super :) Var det en sådan som man fäster i grimman?

Carpe diem!

[exotic]
0

#58 Såg bara den modellen som man sätter på utan grimma.

Lena90
0

Typiskt, var den andra modellen jag ville ha :S

Carpe diem!

[Ponnyflicka]
0

Deras hästgrejjer är superbra! Och billiga Flört. Jag köpte en jacka (höll jättebra! Men blev för liten..) , ett par vita ridbyxor, ett rött schabrak från märket Jacson (som används flitigt), chaps, grimmor och mycket mer! tyvärr har jag inga bilder Rynkar på näsan, men kan garantera att du fyndar mycket där! Skrattande

Uss
0

#60 såg både den som är som en munkorg med hål i botten och den som är som en platta som fäster i grimman när vi var där i fredags

Lena90
0

#62 Åh så bra, då finns det hopp :D Tack :)

Carpe diem!

examynia
0

#62 & 63 de fanns när jag var i går med:P

jag köpte två munkjackor jag kan ha i stallet.. ett xchabrak, handskar , ryktsten, hittade en mjuk borste som jag letat efter, massa strumpor då jag sliter dom så fort.. lite foderhinkar.. hästgodis.. några våtservetter som var till läder tvtt som s kulle smörja å tvätta å vad de var verkade skitsk´midigt då jag bara har träns som är av läder=)

ja de var nog de på hästavdelningen

Lill-svin
0

För min del blir det Ullared om några veckor. Längtar redan.  Blir ett par nya ridbyxor och en ny grimma i alla fall. Sen hittar man säkert något mer fint.

Försöker att minnas vad jag köpte i våras, mitt senaste besök. En pippi-tröja, pippi-strumpor, ett längre grimskaft för övningar från marken, en borste.. Köpte säkert något mer.

[Ponnyflicka]
4

Jag ska dit den 17:e Augusti! KAn plåta det jag införskaffat då ;)

Conut
0

Var i ullared nyss, tar bara ang hästsaker - Ridtröja, Ridstrumpor, Ridstrumpor för ridstövlar, Strass-pannband, Schabrak, ingenting som jag kommer på nu (ej sovit i 24 timmar nu typ så är trög)

olympiathurfjell
1

Jag var nyligen på Gekås och jag hittade en hel del. Men eftersom jag nyligen köpt häst så behövdes det. Jag orkar inte lägga upp typ 15 bilder här så kika in här där alla bilder finns.

Olympia Thurfjell

pebb
0

Eftersom jag inte har egen häst så är det ridkläder som inköps där, förutom ett täcke till kompisens häst. Vi ska dit imorrn, tanken är ett par nya ridbyxor :)

Ebba_Hamster
0

Någon mer som varit i Ullared på sistone? Glad Lägg gärna upp bilder på det du köpte. Flört

iidajjackson
1

allt detta köpte jag den 24:e juli när jag var där ^^ dålig bild vet, menmen xD sen när jag var där för ungefär en vecka sen köpte jag ett till schabrak och lite sånt ^^ synd bara att de har vääldigt många dressyrschabrak och bara allround i några :/ för hittade ett oranget men det var i dressyr, men det såg inte så dressyrigt ut, men man vet ju inte om det passar.. men det var riktigt snyggt! :)

MidnightLight
0

Någon som vet om dom har några snygga träns i x-full?

Ebba_Hamster
0

Oj vad mycket snyggt du fick med dig hem! :)

iidajjackson
0

#73 hehe, tack så mkt! :D ja, hittar alltid maaaaassor när jag är där, är där hela tiden typ haha x') längtar redan tills jag ska dit i november med min bbf som vanligt ;)

Ebba_Hamster
0

Tänkte dra igång tråden igen! Några andra som varit i Ullared på sista tiden? GladVad har ni fått med er hem från häsavdelningen, lägg upp bilder!

Jag ska dit den 31 oktber. Flört

iidajjackson
0

ska snart dit! den 25 tror jag det var ^^ sååååå taggad hahah c:

niare
0

jag ska till ullared den 27 okt… ett år sen jag var där så längtar :) tänkte höra om dom har några bra billiga hjälmar om nått varit där nyss?

samt fodrade regntäcken? pris??

Ebba_Hamster
0

#76 #77

Efter ni varit i Ullared, lägg upp bilder på vad ni fick med hem från häst avdelningen. :)

niare
0

absolut det ska jag göra :)

maja_hamster
2

Kul inlägg.. ;)

iidajjackson
0

imon ska jag dit! sååååå taggad, c: kmr sova över, så kmr gå både imon och på lör, så det kmr bli mkt saker! ;) kmr lägga upp inlägg här sen c:

niare
2

Var nere igår och tyckte det fanns mkt snyggt till ryttaren men blev inget till mig själv med tajt budget och skulle handla julsaker.
dock hade jag i budgeten lag in ett övergångstäcke och ett bett iaf och det fick jag med mig hem täcker kostade 299 kr och var 150 g foder i. och mysigt ludd vid manken på sidorna invändigt, väldigt fiffigt iaf. VÄLDIGT glad jag hade med mig måttbandet för min ska ha täcke så nära 140 som möjligt och hittade bara ett täcke i 150 g. som var storlek 130.. FAN täcke jag men tog upp det och mätte det och 137 cm var det snacka om att man blev glad dock hade jag ju inte blivit lika glad om man köpte de i 130 så var de nästan 140 :P fick även mäta en annan tjejs täcke och hon skulle ha ett 115 täcke som var 120, så måttband är att rekomendera. bettet kostade 150 kr och är ett tvådelat muffbett med rörliga kopparinslag önskar man kunde ha shoppat med buhu, schabrak blev jag väldigt besviken på dock

iidajjackson
0

kom hem igår från ullared, fick med mig liiite (lite heheheheheh) hem, okej, väldigt mkt, som vanligt c: har flera bilder, på allt, men här är en dålig bild på alla hästsaker typ, om ni vill se på något närmare så kan jag lägga upp bild på det! ;)

detta fick jag med mig hem, 4 små tavlor, en stor tavla med 8 tavlor som sitter ihop hehe, scrapbooking - till min dubudbub och mig, ska göra en hel bok om oss ♥ klistermärker m.m till det, två bh:ar, chokladkalender wahhoooo, två pussel, något spel man har i bilen typ heheh, mascara., iphone skal, en skjorta, en tjock tröja, plånbok, mysstrumpor. playboyy yääääy ♥ en kofta jäääättemysig med fake päls runt huvan.
hästsakerna ♥
orange schabrak, orange termotäcke, orange benskydd, repgrimma, nej jag vet jag har ju inga hehehe typ bara 5 st, reflexbenskydd, reflexväst, sporrar, 4 lila hinkar, 2 st plastkartonger typ, hästgodis, linfröolja, halsduk, collegetröja som är så skön…… väst, som är snygg som acmed, martinblå med oranga detaljer, perfekt till min orange outfit som nu är fullbordad eheheh, fingervantar fodrade, vantar som är tjooooocka såna ridvantar så man har tummen och lillfingret när man är ute och rider på vintern hehe, rosetter, berlock till dubeduben grimma hihih ♥ multivitaminer, halloween klädsel till min älsk oxå ;) och horselyx!

Ebba_Hamster
1

Nu har även jag varit i ullared. Har inte tagit någon bild på allt ihop utan bara singel bilder. Här kommer länken till min blogg där alla bilder finns! :)

Klicka hääääär för att kolla in vad jag köpte…! ;)

niare
0

ingen som varit där nu?? ska dit igen den 26 mars :) dock har jag ingen häst nu men kanske trillar ner nått endå

Emelieeliesersson
0

Asså i princip ALLT finns på ullard, det är som en hel ridsportsaffär liksom. Jag tycker kvaliteen på täckerna är så där då ena täckets spännen sprägdes och hon fick av sig täcket under natten i hagen, och mitt flecce täcke jag köpte där kan man knappast kalla täcke längee… :P ett stort trasigt tyg hade låtit bättre. Men annars älskae jag mina röda cavallo brallor därifrån som håller bra :) borstar och liknande är super att kö

Emelieeliesersson
0

..pa där och det finns en maaaassa! Köpte ett träns där, men hon slet sig från mig alldeles i början när jag hade fått hen henne och trampade sönder hela tränset i små bitar, m jag har för mig att det var fint haha :) Bara ett tips till er med maxad c-d ponny; ifall ni tänker köpa reflex skrittäcke, ta storhäst!! ;)

MoonysElin
0

Ullareds hästsortiment är underbart! Vi har köpt suveräna skrittäcken där, svarta med tryck på, de håller vätan kanonbra! Fast man får ju kolla storlekarna lite, haha :P Inte alltid det stämmer så bra… På bilden så är schabraket, "jackan" och ridbyxorna från Ullared, minns inte priserna riktigt men tror att tröjan och ridbyxorna kostade runt 200:- vardera och schabraket runt 150:-. Löjligt billigt :P

MoonysElin
0

Ridbyxorna är från Ullared, typ 200:-, helskodda. De i inlägget över är också helskodda.

MoonysElin
0

Ska sluta terrorisera er med bilder strax men åh, de här tröjorna! Tror att de kostade typ 50:- per tröja, är i något jättebra funktionsmaterial och typ det enda jag använder hela sommaren! Såhääär sköna! Fanns i grön, röd och vit när jag var där.

MoonysElin
0

Kom på att även ridskorna i #89 och #90 är från Ullared :) Sköna och bra och har hållt ett helt år snart (med daglig användning och ganska ofta även i stallet, mockning och sådant, slarvar lite med att byta ibland :P)

niare
0

har köpt många ggr där ifrån ;) tänkte bara om nån hade varit där nyss hehe och gillar inte tränsen tycker dom e stela och har alltid med mig måttband köpte ett täcke sist i 140 som dock var märkt 130 hehe

Ebba_Hamster
0

Någon mer som varit där på sistone? :D

Galopptjejen_98
0

Jag ska dit i sommar, jag längtar dit för jag ska till Ullared för första gången, och jag kommer köpa massvis med hästgrejer.

Fördelarna: Jag längtar dit och jag kommer få shoppa i 9timmar, vi kommer vara där precis när dom öppnar eller 1timme innan dom öppnar och jag kommer nästan ha 2400kr med mig som jag sparar till är uppe i 1000kr snart. 
Nackdelarna: Våran buss går halv 2 på natten och resan tar 5-6timmar.
Och vi är hemma halv 11 på kvällen samma dag.
Och jag ska dit dagen efter jag har haft sommaravslutning och jag kommer bli tvungen att sova på bussen, för jag kan inte sova på kvällen innan vi ska med bussen :P Och jag hatar att sova på bussen men det är bäst att jag gör det.

Det du gör idag kommer du vara tacksam för i framtiden

Ebba_Hamster
0

Drar igång tråden igen. Några som vart där på senaste tiden? :)

League
0

Jag var där för en vecka sedan :) det blev 2 träns 249/179kr, bett, stigläder, stigbyglar, martingall (69kr!!!) helosan, helosan sol. Jag har en liten dröm om att dem ska börja sälja sadlar ochså :p

CorneliaAndersson
0

Tänkte höra med er.. 
Har de sådana beiga rutiga ridbyxor?:)

/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus

NäraNaturen
0

Har köpt ridkläder och annan utrustning till hästar, även min ridskola handlar där regelbundet. Har endast bra erfarenheter, inget som jag kunnat säga som är dåligt eller som inte höll. 

Tummen upp för Ullared! Synd att det är så S**ns långt borta för mig bara, snyft…

Välkomnar och tackar för alla era tips och råd 

Malinolsn
1

Jag var ner (bor i norrland) förra veckan, köpte då en sadelbock bland annat. Tänkte köpa en på Börjes i Tingsryd, men vi åkte först på Ullared innan det, och tur var väl det! 
Den på Börjes kostar 249:-, och jag hittade en likadan på Ullared för 149:- 😃

Bild --> http://webshop.borjes-tingsryd.se/servlet/us_pyra?wts.PAGE=h_ix3.htm&wts.ACTION=loginguest&$GUEST=SE&p=H

PennyScarlett
0

Jag skulle vilja ha oändligt med pengar att handla hästsaker för, haha :D Men jag slängde precis upp ett blogginlägg med bilder på saker jag köpt i Ullared idag! Du kan gå in där och kolla :) 

pennysponnys.bloggplatsen.se

Vi gör alla så gott vi kan utifrån våran kunskap och erfarenheter

ejla00
0

någon som vet i fall de har

*Snygga X-full träns…

* X-full grimmor med matchande grimskaft.

*skritt täcke eller stalltäcke till en nordsvensk vet inte vilken storlek men han är 178 cm hög.

Och i så fall vad de kostar 😃

League
0

#101 jag har en ardenner, och hon kan ha deras träns i x-full. Däremot är det begränsat utbud, men jag fick tag i 2 snygga när jag var där sist :) x-full grimmor borde dem ha, jag har köpt en grimma där som passade. Granngården har annars fina grimmor i x-full. Men Ullared har täcken och skydd och allt möjligt, det har nästan exploderat på hästavdelningen senaste 2åren :)

ejla00
0

tack #102 😃vet du vad det kostar

League
0

dem tränsen jag köpte kostade 249/179kr med tyglar och nosgrimma :) grimmorna ligger mellan 40-250kr och det finns massa olika färger. (tips: ta med måttband, och mät allt du har som passar, o mät på Ullared ochså. En full-grimma kan vara i cob-storlek och tvärtom) betten är ochså billiga :)

Revolt
0

Jag var där o shoppade massa hästsaker för ca 2 veckor sen..ska försöka lägga upp bilder!

~Än finns det tusentals tårar kvar~ ♥Kent♥

Ebba_Hamster
0

#105 Gör de :)

Ebba_Hamster
1

Köpte det i ullared idag! Och ett dressyr träns med vit fodring! :D

Em--ma
0

#107 fanns det bra saker där och hur var utbudet på hästsakerna??

Ska ner på Torsdag och bo på deras hotell i 4 dagar så det blir shoppa som tusan då!

/ Emma

Ultra
0

Jag ska dit på lördag. Då kommer jag att kolla efter följande.

Till mig själv:

Ridbyxor

Vita ridbyxor

Shortchaps

Ridtröja

Ridjacka

Ridstövlar

Kanske annat som jag inte kommer på.

Till Cobby:

Blått pannband

Blått schabrak

Vitt hopphuva

Hästgodis

Blå grimma

Grimskaft

Pälsglans

Ryktborstar

Ryktväska

Min mamma tycker inte om att jag handla saker till min sköthäst men om det är billigt så kan hon inte säga så mkt. Hon behöver ny grimma då den hon har nu är ganska sliten.

rebeckastenmark
0

jag köper alla mina hästgrejer därifrån är kanske nere en gång i månaden fast jag bor i Örebro hehe men jag har köpt mina ridbyxor därifrån verkligen super sköna. har även köpt mina horselyx alltså slicksten till häst super bra om man ska rengöra ett sår eller nått. har köpt i alla smaker min häst avgudar dom och gnäggar så fort man öppnar burken. verkligen värt bara att shoppa loss haha även köpt västen som jag har på bilden

Diskussionen har nått max antal kommentarer. Du kan inte skriva fler kommentarer.