Pollux-film
Sorry, skrev fel menade pollux-filmen
har redan en tråd om den….
/Elin
Den var ingen besvikelse! Den var grymt bra :D

Tycker den sög XD

tkt också att det var besvikelse ! Sumpfilm..
Den handlade ju inte alls om hästar
har dne emn inte sett den..
Det ska vara en häst film men den handlar om ALLT annat än hästar
tycker inte den va bra :P

usch nej..
Men det var mer drama i den x) Tycker att bara hästfilmer som inriktar sig enbart på hästar kan bli lite långtråkiga.
någon av er som tyckte den sög kanske vill sälja den till mig??
#12 kan sälja den till dig om du vill ;) är då inte intresserad av den :).
#13 vart bor du ochvad hade du tängt ta för den?
Jag tycker att den var ganska så bra, men inte den bästa..
Hälsningar Vemsan
#14 kan pm:a dig ;)

Har inte sett den alls (A) Är inte medlem i Pollux längre, slutade där för många år sedan.
Det var så dåligt skådespeleri

jag tkr den är skitdålig!
jag har inte sett den… men deras förra film.. jag hade pollux förut men jag sade av mig den sen.. de va så tråkiga grejor.. typ små barns prylar tycker ja ^^

#20 Ja, håller med. Är mest meddlem för böckernas skull (helstt fakta-bökerna) sen är kläderna för små. Tror dom alla meddlemar är 10år? :P
Dåliga skådespelare, dålig handling, dåliga "specialeffekter"… En av dom sämsta filmerna jag har sett faktiskt.
#21 jag håller med :P haha är emdlem för asså jag vill inte sluta som att man har en hel serie och sen så får amn inga mera böcker i den serien och jag håller emd om kläderna :P
#21 så sant! de enda jag gillade va böckerna ^^, sträck läste dom tills jag hade läst klart hehe

Jag tycker att ni ska ta er tid och kolla på "Flicka", den är amerikansk, men dom har döpt hästen efter det svenska ordet Flicka ;) det var ngn stans jag läst att den var ganska lik mannen som kunde tala med hästar, men denna var lite kortare ;) Tyckte den faktiskt va bra ;)
Filmen Flicka var också väldigt dålig och falsk tycker jag (men mannen som kunde tala med hästar är SKITBRA tycker jag) har man inte sett den så SKA man, den är även väldigt sorglig men jätte bra