Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketterbilderfilmer
Läst 497 ggr
PimTheGreat
0

Ni tröttnar på mig....

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

men nu gråter jag riktigt ordentligt…..

gejsa
0

Du får be din kompis att sluta ge dig sorgsna bilder. Det måste läka ut ett tag tror jag.

DojoKelder
0

jag tröttnar iaf aldrig på dig!!

gejsa
0

Nej inte jag heller men tycker synd om henne eftersom det är jobbigt just nu.

DojoKelder
0

#3 jo tycker synd om henne gör jag med.. jag vet precis vad hon går igenom. =(

PimTheGreat
0

hon sa att hon inte skulle skriva texten för den skulle göra mig ledsen….men jag ville veta texten….. så får skylla mig själv..

Köpte idag ett gravljus och en lykta och satte vid hans grav….håller nu på att måla hans skor som oxå ska ligga på graven sen tillsammans med en blomma…

gejsa
0

Det gör inte jag. Men jag kan förstå. :(

Däremot har jag tagit bort 4 hundar och minst 8 katter och kaniner osv.

pippa__
0

Tröttnar inte heller på dej!!! Du får prata och älta hur mycket du vill!!!! *Tröstkram*

bubbelbubbel
0

jag förstår dig till fullo pim, men jag tror som gejsa, att du måste smälta vad som hänt lite, och faktum är nog att dom bilderna är nog inte vad du ska se just nu. tänk på dig och lillen.

PimTheGreat
0

jag vet….många har varnat mig nu i min närhet. Min gubbe ville jag skulle ta en öl och en cigg häromkvällen för att lugna ner mig…. men jag vägrade

PimTheGreat
0

han menade mig bara väl alltså. han trodde min sorg och stress var farligare för barnet än en öl och en cigg, men jag kunde inte

bubbelbubbel
0

gå och ta ett bad pim, jag tror du behöver koppla av en stund.
en öl och cigg är nog inte vad du behöver, även om det i vanliga fall hade hjälpt, nu är väl inte speciellt passande.

försök även tänka positivt, tänk på alla goda stunder ni fick, inte på var han är nu, och vad som hände, utan på allt gott.

gejsa
0

Haha rolig gubbe du har. En öl och en cigg. En promenad och en kopp te kanske vore bättre. Och sällskap av honom. hmmm

gejsa
0

Haha rolig gubbe du har. En öl och en cigg. En promenad och en kopp te kanske vore bättre. Och sällskap av honom. hmmm

gejsa
0

PimTheGreat
0

sällskap av honom blir svårt då han är iväg med båten. han är inte mkt hemma just nu. Jag håller på och småpysslar med pims grav och tvättar hästsaker som ska säljas….

Anna
0

Det var en fin bild men texten var ju inte speciellt tröstande, t.o.m jag blev tårögd när jag läste texten… Gråter

Och vi tröttnar INTE på dig!!

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

gejsa
0

#15# Ja, jag var ironisk. Det var ju just det jag menade. Att  han skulle hålla sig hemma och hålla dig sällskap i din sorg. Men killar är ju ofta sådana. Dom håller sig borta om det är jobbigt många ggr. Inte alla, men många har svårt att prata om känslor.

tessa
0

Tjejen, tycker så synd om dig.. vet inte vad det hela egentligen hanlar om mer än att jag förstår att du har förlorat din älskade häst… tänker på dig.

steffy
0

jag tröttnar inte i heller. jag tycker synd om dig

jen
0

det är väl klart att vi inte tröttnar på dig!

det tar sin tid att sörja när man förlorat ett kär vän. Jag kunde inte se bilder på min förra häst ett bra tag. Det var aldeles för jobbigt.

men senare efter ett tag när jag började tänka på den tid vi haft tillsammans kunde jag sitta och titta på kort och minnas och känna glädjen över att jag fått haft henne ett tag.

men, som sagt så tar  det tid.

"KRAM"

muirab
0

Oj oj… Gnata på du men inte tröttnar vi på dig ändå =) Klart att man får sörja!!!

Mandysan
0

Men pimmen… Jag tröttnar inte på dig i första taget, jag har ju själv varit i den sitsen.. Jag tycker att du ska sörja på det sättet som du vill, hjälper det att skriva mkt på iFokus och visa bilder gör det då! :) Men du behöver lugna dig lite, ta ett  skönt bad eller gosa en stund med fontane så kommer det kännas bättre.

lisette
0

sofie, en öl hade inte gjort ngt…

men jag håller med flera ovan, du ska inte sitta o titta på sånt här. du blir bara mer ledsen! =(

pippa__
0

#23 NEJ!!! Inga öl här inte!!!! Behöver inte alkoholen för att döva känslor…

Lindbygarden
0

usch, förstår att du har det tungt just nu… men inga fler bilder, din vän vill förmodligen bara väl men ingen är hjälpt av att bli matad med minnen och tårdrypande texter…

Sen gjorde du rätt i att inte ta en öl, alkohol är inte bra för barnet och skulle ngt bli fel, även om det beror på ngt helt annat så skulle du aldrig förlåta dig själv… en go och varm famn och en axel att gråta ut mot är bästa medlet.. sen en skön promenad när det inte är så varmt är också skönt, se en rolig film och kanske kanske kan du få skratta lite… Pimmen skänkte dig mkt glädje och även om han inte är här just nu så är det inget somhelst fel i att skratta och le.. Tyvärr har jag förlorat både djur och människor som stått mig oerhört nära och många gånger skäms man  om man mitt i allt elände skrattar eller ler.. men det behövs… finns inget som är så skönt som att få skratta mellan tårarna.. sen kan man även få ett större behov av "närhet" vilket också är helt normalt.. under de världskrig som varit så blev många många bebisar till! Det är människans sätt att känna sig levande och söka tröst… Så bli inte förskräckt om du känner så heller!Flört

Stor kram på dig lilla gumman och var rädd om dig och lilla bebisen!