Vårkänslor
Jaaa, igår var det vårkänslor i Bålsta. Gatorna sopades, solen sken, himlen lyste blå och gräset börjar komma fram på de flesta ställena. Gorm hade också känt av det tror jag, han ville inte allas stå still när jag var ute och borstade hoonm och när vi var ute och red så var det jättekul och han var jättepigg :)
Åh, så underbart :D.. Han är så vacker när han är glad. Önskar jag hade min kamera så jag kunde ta bilder på honom. Men den är ju sönder, såklart :/

Underbart!

Visst var det härligt väder igår!
Tråkigt nog kunde jag inte njuta av det på samma sätt som du. Mina luftvägar krånglar så jag hostar hela tiden… måste stanna inne och inte vistas på dammiga och smutsiga ställen… tråååååkit!

idag ska vi ut 4 st tjejer och rida efter jobb. jag, svägerskan, grannen (som inte ridit på många år) och tjejen i stallet. ska bli riktigt skoj faktiskt!
Här lyser våren med sin frånvaro
Var dessutom ut på en misslyckad ridtur idag. Finnen bocka så jag tänkt flyga av samt att båda fötterna fastna i stigbyglarna. Hon var helt knäpp idag när de töa och blåste. Jag red i stallkängorna

vad härligt !
just nu lyser solen, men dt är stoora moln på himmlen.. menmen ^^
Lisette - Vad mysigt, jag älskar att rida ut många tillsammans!
våren är fortfarande fin här i bålsta, idag har det faktiskt spöregnat lite på förmiddagen. Efter det var det strålande sken ända inne i stan faktiskt, en lyckad shoppingrunda i våren helt enkelt. Synd bara att jag inte hann njuta av våren på hästryggen idag, det blev en tur i mörkret istället, haha.

# 6 fast det blev tyvärr bara två. tjejen i stallet var inne i stan och islänningen vi skulle rida haltade. hon är ledarstoet och min calippo har tagit över hennes ledarskap i hagen.