Packlista! Tillägg?
Håller på att skriva packlista nu, och jag har en tendens att alltid glömma massa saker eller ta med mig alldeles för mycket saker ;) skriver listan här så får ni säga till om ni har nått jag glömt eller om jag asar med mig för mycket ;)
till mig själv:
underkläder (7 par trosor, 5 bh)
7 par strumpor
3 par jeans
4 t-shirts
2 linnen
2 långarmade tröjor
5 tjocktröjor
2 jackor
2 par mysvyxor
2 mys t-shirts
2 myströjor
1 par skor
3 par ridbralls
4 par ridstrumps
2 rid t-shirts
4 ridtröjor
1 väst
1 jacka
jordphur
leggings
stövlar
sporrar
hjälm
gympadojjor
tandborste
tandkräm
borste
3 badlakan
schampo
tvål
tops
hårsnoddar
smink
deo
parfym
täcke
kudde
lakan
örngott
påslakan
laptop + laddare
mobil + laddare
kamera + batteri + laddare
gooodis ;)
bok
pengar
Schess
Hö
Krafftfoder (betfor, groov 90, krafft miner grön, som det ser ut just nu)
4 spannar till krafftfodret
2 övriga spannar
lädergrimma
reservgrimma
2 grimskaft
regntäcke, fleectäcke
sadel
träns
tömkörningsgjord
tömkörningstömmar
leksaksboll + slicksten
vattenspann ifall där finns vattenkoppar
saltsten
ryktsaker
ja, det är väl det jag har kommit på nu ;) vet inte hur det blir om jag åker hem på helgerna eller inte, finns där ingen tvättmaskin måste jag garanterat hem och tvätta på helgen ;)
allt finns i boendet, mat, säng, dusch, toa, tv, dator m.m. och sen vill jag ah med eget hö till Schess, annars blir det bara omställning känns ganska onödigt för en månad, och ska han sen hem på helgerna så blir det ju ett jääkla hattande med grovfodret ;)
några invändningar? Alex kanske? du har ju varir ute på äventyr ett bra tag ;)

nåra cd-skivor och böcker ifall du får tråkigt? =)

#1 ja, det kan nog vara en bra ide :)

Oj jäklar vad mycket grejer! ;)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

#3 jo, men det är ju en månad med ;)
Haha några invändningar? Knappast, hade väl knappt med hälften så mycket en gång.. :P Flög ju, och det är max 20 kg, är det mer får man betala för övervikt.. Vet inte vad min väska vägde, men var inga 20 kg i alla fall.. ;) Men är väl som de sagt redan, nåt att göra om du får tråkigt bara. Nåt annat kan jag nog inte komma på. ^^
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

okej, det låter ju bra :)

putt ^^
haha oj va lite kläder du ska ha med dig :P hade de där vart jag så hade jag nog packat ner hela min garderob :)

#8 fast det känns som man mest kommer gå i ridkläder faktiskt ;)
haha jaa ^^, kan tänka mig de :P vad äre du ska göra? :P :D
#9 Nu kan det ju vara annorlunda där du är, men de enda tillfällena jag hade nåt annat än ridkläder på mig när jag var borta var på kvällarna efter jag hade duschat.. ^^
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

#10 praktik, på ett hästställe ;)
#12 aha :D va skojj ^^, då kan du ju spana in en massa snygga killar åt mig då (A) hehe :D

#13 där är inte en enda kille xD
#14 fasiken oxå ^^,

hur länge ska du va borta ? ^^

#16 en månad, men jag vet inte ännu om jag kommer hem på helger eller inte..

okejokej, för om du ska va iväg i ett stäck i 1 månad så är 7 trosor liite för lite ;) Men ha dte så ku l! :D
när jag åker bort tar jag med mig aldeles för mycket kläder….vet inte varför.men jag tror inte jag kommer på nått mer du ska ha med.
om det finns tvättmaskin så kanske du borde ta med tvättmedel och sköljmedel.:)
det låter ju som du fått med det mesta, om det är nånting du glömt, så fixar det ju sig för det mesta ändå :)

#18 haha, joooo ;) men finns där ingen tvättmaskin måste jag ju givetvis åka hem på helgen och tvätta ;)

#20 det var bra :) tvättmedel och sköljmedel..

#21 ja, det gör det säkert :) mamma kommer ju på onsdag när vi ska iväg med Schess på återbesök :)
är det långt hemifrån du ska ?

#25 Nääe, tar väl dryga timmen dit med bil, ligger i Helsingborg :)