Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 1099 ggr
davidia
0

ullared.

nån som vet vad flexlindorna kostar på ullared?sånna där som klistar sig själva.

fridak
0

när jag köpte dem där tror jag de låg på 7-8 kr styck men de tvar över ett halvår sedan

davidia
0

och.hoppas dom inte ökat så mycket.jag skickade med en 130 kr för att köpa ett gäng,.då räknade jag med att dom kostade 15 kr st.

fridak
0

men sist jag var, i våras, så tror jag de hade två olika priser på dem. några kostade 6,95 och andra kostade 14,95. två olika märken lr ngt kanske? du lär få en drös iaf;)

wewwa
0

Dom har nog inte ökat så mkt…

jn84
0

Det är märkligt hur det kan skilja sig så i pris på såna där flex-lindor!

På hööks kostar de närmare 40 spänn, på börjes 17 tror jag. Och går man till en mindre hästaffär så är de garanterat dyrare än hööks. Var i akut behov av såna förut och tvingades köpa på djuraffären här; 55 kronor styck! Förvånad

Visst, det är väl lite kvalitetsskillnad, men de i djuraffären var verkligen inget att hurra över.

Lorita
0

Jag köper mina på tre hästar (har nio minuter dit med buss) för 20 för de breda och 15 för de smala, så jag tycker det är bättre att köpa när jag behöver än att hamstarm, bandagen torkar ju lite när dom blir gamla det är ju färskvara.

Med vänlig hälsning Lorita
Sajtvärd för Konstnärer, Welshponny och Westernridning

[slo]
0

#6 Tre hästar, vart ligger det? :) Jag känner bara till MyOne på backaplan :P

Lorita
0

Ericksdal vid  Kungälvsfästning, biliga på mycket, som spån och stängsel också säljer dom begagnat också. Foder köper jag på jordnära, nere vid biltema (backa plan)det är för att där finns hästekraft, dom har också bra priser på spån, men det är längre så då får man räkna in bensin priset också.

[slo]
0

Aha, det är åt fel håll, inte konstigt att jag inte känner till det :) Jag är faktiskt i behov av lite snabbstolpar, kanske skulle hitta nån ursäkt för att åka upp :P Jordnära? Naturnära heter det väl ändå? Det vet jag vart det är :)

Lorita
0

Jag vet inte jag bara handlar Generadsnabbstolpar det köper jag på lantmännen, ok odalOskyldig, där finns dom i järn som jag vill ha, det är dom hålbaraste tycker jag.

[slo]
0

Hehe :) Men dom i järn är väl bara 120cm höga eller nåt? Visserligen ska jag bara ha det som tillfällig paddock i en månad :)

wewwa
0

Slo - Jag har inte hört naturnära innan, men det kanske finns det med… ; ) Annars heter det nog jordnära. : )
Tre hästar är bra, synd att det ligger åt fel håll för dig… : P

lisette
0

men menar ni de här vetflex? det kan man ju köpa på apoteket.

Lorita
0

slo, tre hästar ligge ju på vägen till en kopp kaffe, jag är ledig på fredagar Flört

#12 du kanske också kan hitta hit Glad

#13 vad kostar det på apoteket då?

lisette
0

#14 ingen aning…

wewwa
0

#14 haha : )

[slo]
0

Hästen; tänker vi på samma står det ju till och med Naturnära på byggnaden, väl? :P 

Lorita, gör det väl inte? Du bor väl ändå söder om kungälv? :P Men kaffe på fredag, det kan vara intressant… På eftermiddagen i så fall, jag slutar 16 här hemma ;)

wewwa
0

Slo - Jag tror inte att vi tänker på samma, för den jag vet ligger åt helt fel håll för din del… ; )

Lorita
0

Åker då inte tunneln då? Får då åker du förbi tre hästar på vägen, kl 17 ska jag till gymmet är nog tillbaka hemma vid sju tror jag.

[slo]
0

Jaha, jag trodde kungälvs fästning låg uppe i kungälv :P Men jag får se, mailar eller nåt när det närmar sig om det blir av :)

jn84
0

#13 - Jo, de finns på apoteket för drygt 30 kr. Men jag har aldrig haft turen att de har de inne när jag behöver.

Så jag har hamstrat från Börjes. Och jag har då inte märkt att de torkar, inte så länge förpackningen är oöppnad iallafall..

Johannna
0

http://www.apoteket.se/rd/d/5098
längst ner finns det vet-flex.

davidia
0

jo visst kan man köpa på apoteket men för det priset som dom tar vill jag inte ge.desutom är det dålig kvalite och kostar  ca 35 spänn styck.var på färjestad och handlade lindor där kostade dom 20 kr styck.

PimTheGreat
0

här heter de CoFlex….jag gav 35 kr styck för de breda hos distriktveterinärena.. fåglasång har såna men minns inte vad jag gav där….

Mandysan
0

Vad använder man dem till?

[Lill-Jonna]
0

På ullared kan man köpa lädergrimmor för bara 50 kr och 3 svampar för 6 kr (tillsammans) och benskydd för 50 kr

det är SKITbilligt

__iE
0

Ska nog till Ullared snart, jag vill snart iaf men mamma vill i september ngn gång. . ^^ Men tror ni de har termoridbyxor nu/då ? om de har det övht ?

Thinka
0

Oh, skulle vilja åka till Ullared nån gång, men det är ju så rysligt långt att åka , suck.