Söker modeller
Jag har tänkt komma igång med fotograferingen igen nu till sommaren efter att den legat lite på is. Därför söker jag er hästägare (även andra djur, barn, familjer osv går också bra) som vill ställa upp på en gratis fotografering med eran/era hästar tillsammans med mig. Jag har fotograferat i många år och bor i Västerås, så ni får gärna bo här i närheten. Detta gör jag för att komma igång med fotograferandet igen och för att få nya bilder till portfolion, det måste alltså vara okej för er att bilderna visas på min hemsida, blogg och andra ställen för att göra "reklam" för mig som fotograf. Vi kan tillsammans komma överens om priser om ni är intresserade av bilderna efteråt.
Besök www.fridabennerman.se eller fridabennerman.blogg.se för att läsa mer om mig och se mina bilder.
Är du intresserad och vill ställa upp? Skriv till mig här på iFokus eller maila info@fridabennerman.se
Om du ska till GBG så finns jag =) Kanske är fler som finns här så du kan åka hit en helg?
Besök min hästblogg, bra uppdatering, massa tips och en massa annat :) Med mina ridtravare i fokus :)

Jag ställer gärna upp :) Bor strax utanför Västerås! Om en månad har jag 3 hästar "att välja på" också ;)
#1 Tyvärr har jag ingen resa till Göteborg inplanerad och det blir dyrt att åka dit bara för det här när det inte är ett betalande jobb så att säga :)
#2 Vad roligt! Kan du skicka ett mail till info@fridabennerman.se så kan vi bestämma något? :)
Har du vägarna förbi Växjö finns här just nu 13 hästar i olika modeller och åldrar att fotografera :)
Isa Aronsson
www.stallequino.se
Intresserad !
Pojke - April 2016 💙
Pojke - BF 2022 💙
Tjeckoslovakisk varghund- 2014 🐶
#4 Jag har ingen resa förbi Växjö inplanerad men jag ska komma ihåg det :)
#5 Skicka ett pm till mig eller ett mail till info@fridabennerman.se så kan vi prata mer :)
Jag är intresserad fast bor i Eskilstuna? :)
Duvlyckans kaninuppfödning av dvärgvädur
Har skickat
Pojke - April 2016 💙
Pojke - BF 2022 💙
Tjeckoslovakisk varghund- 2014 🐶
#7 Skicka ett mail till info@fridabennerman.se så kan vi se vad som går att ordna :)
Är det någon fler som är intresserad? Erbjudandet gäller fortfarande :)
Är intresserad men är för långt bort! :(