Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 2039 ggr
MiaMaria
0

OT: Nu drar jag!! =)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hihi i morgon bitti bär de av på semester för mig. Åker 5 hemifrån ner till Leksand där jag ska leka på sommarlandet heeeela dagen o sen bo i tält där. På tisdag blir de Lager 157 o kupolen i Borlänge, stor shopping med andra ord Oskyldig 

Sen blir de Enköping troligtvis, eller nä jag vet eg inte, har inte planerat så mkt. Men senast onsdag blir de nog iaf Enköping o hälsa på pappa.

Lördag blir de Mantorp på "en dag på strippen", ska bli jätte kul, har inte varit på nå sånt tidigare. Och sen vet jag åter igen inte, antingen kanske jag åker hem eller så blir jag kvar någonstans i Sverige, de visar sig.

Kommer in o gör er sällskap när jag har tillgång till dator. Hoppas ni har de bra och sköt om er!!! Skickar med en bild från leksand för 2 år sen =)

joytick
0

Nej vad kul :D Jag ska börja jobba imorrn :( vill inte xD

Aja ha det så jättebra :D

Hannapanna
0

Weiii! Välkommen ner! ;-) Lova hälsa på mej.. fast ja åker till stugan på fredag!

Alex
0

Vad roligt! Ha så trevligt, och försök gärna kika in nån gång. ^^

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Cilla89
0

ha så kul :D

MiaMaria
0

Klart jag ska göra de Hanna, innan fredag har jag säkert varit minst en gång till V-ås o shoppat! =) Jag hojtar till när så kan du ju hänga med om de passar =) Om du inte har mardrömmar sen sist alltså ;-)

bubbelbubbel
0

heeej då miamariaa ! ha det bra ! :D och kom hem välbehållen :)

__iE
0

ha det så kuuul ! :D

steffy
0

ha det så bra på semestern

elin
0

hade så bra :)

/Elin

lisette
0

varför gör du alltid så mkt roligt? har du 36 h på ditt dygn? ;)

ha så skooj! sakna oss.. ;)

gejsa
0

Hej då och kör försiktigt.

Malin-A
0

oh sommarlandet i Leksand e såå kul =) va där förra sommaren.. ha d så kul på din semester =)

SarahPeace
0

Ha de bäst : D

Jill_Niss
0

Jasså :D hihi håll utkik efter min bästis Mikaela som står nere vid Bumperbåtarna på sommarland :) Och hojta till när du åker förbi Gagnef ;) Där bor nämligen jag ! :P

Hannapanna
0

Jill_niss; Gagnef har en bra pizzeria.. eller hm.. ligger den kanske närmare Djurås.. Flört

MiaMaria
0

Hihi nu är jag på plats i Enköping. Hade en mkt trevlig dag på sommarland i går men usch så kallt de va i vattnet… Jill_niss, såg nog din kompis, men va inte ner dit o körde. Sov i tält i natt o de va riktigt kallt kan jag lova, låg med långbyxor, längärmat, strumpor, sovsäck o en tjock filt o ändå va de kallt. I dag va vi upp till Sågmyra o shoppade på de gigantiska Lager 157, gisses va de va stort o massor med kläder hur billigt som hellst. Sen blev de även shopping i Borlänge samt middag. Och ja, nu är jag hos pappa o hans sambo R-M i Enköping. I morgon blir de troligtvis bad i Örebro =)

wewwa
0

Vad roligt!! Lager 157 och badet är inte helt fel… : )

MiaMaria
0

Nä de va de inte =) Men lyckades såklart glömma kamera sladden så några kort kan jag nog inte dela med mig av… =(

Mandysan
0

MiaMaria: Beställ inte pizzaslice på örebrobadet :S

MiaMaria
0

Ok, då ska jag inte göra de!! Tack! Är dom äckliga??

Mandysan
0

#20 Du är säkert där nu men, aja… De är sånna här micropizzor som de bara värmer, lägger på lite sunkig isbergssallad och hamburgedressing…=( Det enda ätbara där är Fish 'n' Chips :P

wewwa
0

Vi brukar köpa med oss baguetter innan o äta där…
Hoppas att det blir kul iaf. : ) Jag var där för ca två veckor sen… : P

MiaMaria
0

AJJJJJ! nu är jag "hemma" i Enköping igen eftr en lång o mkt trevlig dag i Örebro.

Åkte ner i morse i lite för hög fart *visslar* o sen blev de bad nästan på en gång med mitt leksands sällskap, en kompis till han o hans tjej (som förövrigt har sin mormor o morfar nästan granne med oss hemma i Aspås, världen är väääldigt liten…)

Badet va ju hur underbart roligt som helst!! Men jag är sååå öm i kroppen efter vildforsen, kommer va alldeles blå om höfterna i morgon, har fått två ordentliga blåmärks-rivsår på sidan av revbenen, en häl i överarmen så där lär jag oxå bli blå samt armbågarna fick mkt stryk, men de va de värt, va såå kul!! Just ja, även skulrdorna fick sig en match, va såna skarvar i en av kanorna…

Sen blev de lunch på en super mysig kina krog, sen en sväng upp i Svampen o sen shopping på ett ganska stort köpcentrum utanför Örebro =)

Ja o sen skulle jag köra lugnare hit igen, och hur bra gick de?? Nä inte alls… Men nu är jag iaf här. Lite bilder kommer förhoppningsvis sen, om jag får dom skickade till mig

Alex
0

Haha svampen har jag också vart i! :D Det känns som att det gungar när man är det uppe, märkte du det? Som om man är på en båt ^^

Mvh Alex
Värd för Ridsport

MiaMaria
0

Ja de gjorde de!! Usch så läskigt de va, höjdskäck har jag ju oxå…

Några bilder har jag fått nu =) Första är en lite överblick i Leksand

MiaMaria
0

Här e där vi tältade, jag håller på o lägger ner nå i väskan…

MiaMaria
0

På kupolen-parkeringen i Borlänge, min bil o mitt sällskaps bil =)

MiaMaria
0

Svampen i Örebro

Alex
0

#25 Just det! Och jag blev totalt idiotförklarad när jag sa att det gungade.. :( Eller också så var det för att han som guidade oss sa att det var vatten under oss och jag sa "jaha, är det därför det gungar?" Vet inte riktigt..Fundersam

Mvh Alex
Värd för Ridsport

MiaMaria
0

Utsikt från svampen

MiaMaria
0

Haha, ja jag kände att de blev vingligt när vi skulle åka ner, men trodde de va min höjdskräck eller "vill-inte-åka-hiss-rädsla" men då va de nog att de gungade, vi säger de =)

Alex
0

Jaa, för jag lovar att det gungar! Jag är inte direkt höjdrädd så, men det kändes precis som att man var på en färja!

Mvh Alex
Värd för Ridsport

gejsa
0

Fy vale vad högt upp det såg ut att vara. Där vill jag inte åka upp. Vilket fint bad det såg ut att vara i Leksand.

MiaMaria
0

Ja de e ett jätte fint o roligt bad men väääldigt kallt i vattnet, dom tar de ju direkt från sjön…

gejsa
0

Jasså, ja då lär det nog bli kallt. VAd synd för barnen.

bubbelbubbel
0

jag har också varit i den svampen ! jag hade nog tillochmed ett pennskrin ?  vad heter det, sånt pennfack ? eh. i form av en svamp iaf. :P

MiaMaria
0

Ja de e dåligt att dom inte har tempererat vatten, skulle nog va många fler som njöt av badet då.

Haha ett sånt som man hade när man gick i lågstadiet?? =)