Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 854 ggr
Peppe
0

OT Mobil

Vad har du för mobil?

Jag har en Ericsson w880i

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

__iE
0

*googlar* ahaa, en sån :)

Själv har jag en Sony Ericsson k800i ;P

Believer
0

jag har en samsung,

Anna
0

Nån samsung som är allmänt kass ;)

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

ellema
0

nokia 6288

Alexandra13
0

LG U890

linnrisedal
0

Jag har en samsung SGH-Z240

Abico
0

samsung nånting ;P

Hanna 

MiaMaria
0

Jag har en Nokia 7260 just nu o som jag haft i snart 3 år men till helgen får jag min nya, en Ericsson W710, jag som eg inte gillar Ericsson men ska testa iaf.

AliceL
0

vikbar samsung utan kamera xD

Emelie-G
0

Min *hosthost* flashiga lilla sak xD

Anna
0

Den här var det visst jag hade, är den inte vacker *host*

annaattlid.se

joytick
0

Jag har en sony ericsson en gaaaammal sak ^^ Sen är jag fodervärd åt min kompis mobil som är lite nyare men battaeriet e knas på den så jag använder bara den gammla.

wewwa
0

Sony Ericsson Z530i, dåligt ljud, men annars är den bra.. haha

bubbelbubbel
0

eeeh, vad kan den heta nu då..
SonyEricsson  W850i, hette den.
jag älskar den :D

[slo]
0

Sony Ericsson W300i, köpte den bara för att den var liten, vikbar och hade helt ok mp3spelare :) Men nu börjar jag tröttna på skräpet… Och har faktiskt haft den i lite mer än ett halvår, så det är dags att köpa ny :P

Har skickat nästan 6000 sms förövrigt Oskyldig

MiaMaria
0

6000 va väl inge jag har skickat 19289 ;-P

Alexandra13
0

#11 vilken ful mobil xD..

Anna
0

#17 Yes I know ;) Men sålänge man kan ringa med den är jag nöjd xD Förstår inte riktigt varför det är sådan mobilhysteri egentligen, folk springer o köper mobiler för tusentalskronor.. Nej, det skulle jag aldrig göra.

annaattlid.se

[slo]
0

Mia, ja men det är på tre år… 6000 är på ett halvår ungefär :P

Cilla89
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jag har en sony ericsson z800i ----->

Mandysan
0

Jag har samma som peppe, W880i… Peppe, har du svart eller silver? Jag har silver :)

pippa__
0

fattig samsung… kan inte ens få en sladd me så jag kan lägga upp bilder här =(

Snuttan2
0

Jag har en mobil som jag haft i säkert 3år eller nått… Fastnat för den. När den förra gick sönder köpte jag en likadan, kändes lättast så eftersom jag känner den å har alla tillbehör som passar den å mig :P

En nokia 6230 tror jag den heter, iallafall något liknande.

Alexandra13
0

e jag den enda som har LG ir?

joytick
0

#18 håller me, va spelar de till exempel för roll om man kan lyssna på mp3 på mobilen? Då är det ju ändå bättre att ha en riktig mp3 så kan ingen ringa och avbryta mitt i en bra låt :).

Anna
0

#25 Exakt =) Kamera är inte viktigt det heller då jag redan har en stor bjässe xD

annaattlid.se

steffy
0

jag har en sonny eriksson k700i

Nicey_och_Smulan
0

Nokia 6300….grymt nöjd!

Snuttan2
0

Jag gillar att ha mp3 på min mobil, gör att jag bara har en sak att tappa bort ;) Gör även att jag får en sak att bära med mig istället för två osv.
Men det kan vara störsamt när folk ringer när man sitter å lyssnar på nått, är bla därför jag stor del utav tiden låter arg på telefon å har bråttom att lägga på ;)

Peppe
0

#21 silver, men svart är snyggare, men den svarta ser större ut. synvilla. fanns dock inte på den tiden som jag köpte min pärla. jag älskar min mobil!! Räcka ut tungan

http://www.areamobile.de/images/handies/sonyericsson/W880/200701081113W880i_spy_black_silver.jpg

MiaMaria
0

Peppe jag tycker den silvriga ser större ut ;-)

Peppe
0

#31 jaja dom är hursomhelst ena riktiga pärlor Räcka ut tungan

[slo]
0

Snuttan, håller helt med :P En sak mindre att ha ficka till och tappa bort :) På sommaren är det värdelöst, nycklar, telefon, cigaretter, pengar, kort… Och kanske ett par shorts med två pytte-fickor :P

Snuttan2
0

Finns det någonårstid då man på ett bekvämt sätt kan få plats med allt i fickorna? Jag som inte kan sitta normalt i stolar heller har alltid problem med att saker försinner ur fickorna ändå Fundersam

[slo]
0

Men du, gör som alla andra tjejer… Skaffa en handväska :P Annars får du börja använda militärbyxor ;)

Snuttan2
0

Jag orkar aldrig ta mig runt till att köpa ngn handväska jag tycker om, jag släpar större delen av tiden runt på mina saker i olika påsar, lagom tjusigt :P

Lyrik
0

Har en Nokia 3510 (eller är det en 3310 ?). Gammal modell, men den duger för mig. Går att ringa från och smsa.

Snuttan2
0

3310 är den ultra gamla som typ alla hade ett tag. Jag köpte en sådan åt mina morföräldrar för någon månad sedan ;), min mormor håller på att lära sig sms:a, tycker det är rätt tufft utav 80:årig tant…

PonnyAnnie
0

Sony Ericsson Z530i :)

AliceL
0

#11 sån har jag med!

#36 känner igen mig till 100% (A)

Lyrik
0

#38 Det är nog 3310 jag har, utan färg. Har en gammal Eriksson oxå, som ligger hemma och skräpar.

Abico
0

#18 - Håller med dig helt ^^ Så länge man kan ringa och sms:a med den så lägger jag hellre pengarna på en kamera för sju-, åttatusen ^^

Hittade min mobil också, Den här

Hanna 

divansson
0

Somy Eriksson K750I.. den är så grymt sålig.. batteriet går ut på typ.. 5minuter! ska köpa en som iaf går att ringa med..

#18 ja, det är bättre om man har tex. en kamera, en mp3 och en mobil än allt i ett.. :) hehe.. hellre det än stå och betala 2000 för att få allt i ett..

Katter3
0

En Sony Ericsson Z610i, ljusblå.

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

anna.
0
fridak
0

en sony ericsson k700i. jag köper aldrig mobiltelefon, väntar istället till pappa tkr att jag ahr en för gammal så kommer det snart en ny;P. räknar man inte med att en mobiltelefon bara håller i 2 år? förra hade jag iaf i 3 men den fungerar nu också men pappa som jag sa innan…den jag ahr nu ahr jag haft i 2,5 tror jag så snart kommer det säkert en igen;)

wewwa
0

Jag håller med Snuttan och slo om att det är kanonbra med MP3 i mobilen… : )

reddie
0

Har en Sony Ericsson w710i.
Har bara ägt Nokia innan jag klöpte denna men är väldigt nöjd.

wewwa
0

#49 Den tänkte jag köpa, men det blev inte så..

ElinSa
0

Har en Sony Ericsson k800i, silver. Vann den i en tävling.

tezzie
0

En samsung (samma som Attlid), funkar alldeles utmärkt att ringa och sms:a med :)

*** Kärleken övervinner allt ***

Anna
0

#52 =)

Min börjar dock bli lite väl repig nu. ;)

annaattlid.se

MiaMaria
0

#48 Skönt o höra att du är nöjd!!

[slo]
0

#46 Mina håller sällan mer än ett halvår Oskyldig

MiaMaria
0

Men Jonas, man ska inte blanda grogg med dom ;-P

[slo]
0

Det är nog nåt av det enda jag inte lyckats med än :D

minja
0

Jag har en LG KG 800 vinröd med tuch knappar Räcka ut tungan.

AliceL
0

#53 min ser inte klok ut xD mobiler används till att prata, skicka sms, kladda och avreagera sig på , elelr har ja missat ngt? ;O

Emelie-G
0

#59 Skrapa i marken med foten också.. eller vad var det du gjorde? ^^

MiaMaria
0

Nu har jag min nya lur, är än så länge super nöjd!! Har börjat lära mig hur en Ericsson fungerar oxå men mkt kvar än Oskyldig

davidia
0

jag har en samsung SGH-X660.har haft den i ett år men vill byta nu.hatar den.när man har den i fickan så tar den ju kort själv….men jag lär väl betala av den först innan jag hämtar en ny!

Between
0

Sony Ericsson W810i Funkar super bra! Men saknar Nokia 3310 då kunde man ju byta skal XD haha

Cydonia
0

Sony Ericsson z520i. Den ska vara vit, men min är väl snarare grå eftersom den släpas i stallsmutsen i princip… :P

anna.
0

#63 Juste, det gjode man ju alltid förut men nu finns det väll typ inga mobiler som kan byta skal? I vilket fall är det ingen som gör det ^__^

AusaBausa
0

har samsung ngt…var nöjd innan men den börjar strula nu o får inte byta förrän i nov!!! Kan inte byta sms signal på den och ord i ordlistan försvinner… Baaa så irreterande!

J-Parnebo
0

Siemens CL75 - inte  bra mobil tkr iaf inte jag XD blir lätt repig och ser inte nåt för ljuset är dåligt

lisette
0

en nokia… ngn sort. vet inte vad det är.. =) rosa är den ivf.

[slo]
0
[Emma123]
0

jag har en sony ericsson w300i

Cydonia
0

#69 Åååååh! Jag är vääldigt avundsjuk på dig nu. ;D

bubbelbubbel
0

oj slo, vilken..märlig telefon, det har jag missat att det fanns en sån :)

[slo]
0

Den kommer nog inte förrän till hösten, om ens då… Släppt i usa än så länge ;)

anna.
0

Håller med #71 sån vill jag oxå ha ;D

Maja
0

Mm, jag tror också att jag ska skaffa en iPhone.. Frågan är bara - kommer den att vara låst till en speciell operatör? Det är den väl tydligen i USA, eller? ^^ Nån som vet? :P

[slo]
0

Den kommer säkert vara det i början… Och det dröjer nog inte så lång tid innan det är nån smart människa som lyckas låsa upp den själv ;)

Synd bara att det inte är 3G i den, får hoppas att det kommer när den släpps här :)

E_hjo
0

Har en Nokia 6300.
Ngn som vet hur faaaasen man får upp USB luckan? Haha  : P

RADiOACTiVPiG
0

Jag har en LG KG800 en lika dan som minja :) fast jag har en svart ;).
--->

Miii4
0

#78 har jag med, sämsta skittelefonen NÅNSIN ;(