Bilder från idag :)

Fina bilder!

Sååå fina tillsammans =)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Vilken snygg häst :O

aaah, jag vill ha din häst :D vill du byyyta? :D

ska fråga Madde på praktiken om hon kan ta hem en likadan häst till mig ;) haha..

Oh vilka fantastiskt härliga somriga bilder! (vill också kunna rida i vatten men sjön härbakom har växt igen och i lillsvan och långsvan får man ju inte vara med häst på stranden) och sen är det knökigt att ta sig dit inte så kul att rida på en riksväg där det går i trehundra…

hahah madde gilla inte min häst och skicka iväg honom till sin kompis som sålde honom till oss om jag förstått det rätt.
Du kan få ha första tjing på honom ^^

#11 gillade hon honom inte? :O fast han är iofs hundra tusen gångre finare nu än innan..

Nä.. Personligheterna klaffade inte precis. Han hade bitit henne i armen om jag inte har helt fel för mig. Och han sprang igenom staketet. Hon sa det till mig också att dom två verkligen INTE passade ihop. ^^ men man kan ju inte passa med alla :)

http://s124.photobucket.com/albums/p26/Csillag_/?action=view¤t=972686a9.flv
Han var påhugget idag, pigg som faen 

Skulle titta var du bodde Lina. Men varför har du begränsat din sida?
Tycker det ser så härligt ut att rida i sjön. Och det ser ju ut att vara ett jättefint människobad ju. Långgrunt osv. Avundsjuk!

Jag bor utanför landskrona.
Nja.. långgrunt är det inte.. 3-4 meter ut sen blir det djupt direkt. på vissa ställen. Det är en konstgjord sjö.