Er finaste hästbild
Kanske inte den bästa, men det var den jag hade på datorn just nu :)
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
Härliga bilder!
Det här är en av mina absoluta favoriter.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
#2 HELT underbar bild Alex!!

Gillar denna bild på min häst. :)

#3 & #12 Tack så mycket! 
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Denna bilden är inte den finaste jag nånsin tagit.. för de är dålig skärpa i bilden osv.. men innebörden gör att de blir min vackraste någonsin.
första släppet på sommarbete. Detta är tyärr sista bilden jag nånsin kommer att få på honom då han ett tag senare fick avlivas. =(
jag är sååååååå lycklig att han fick komma ut på grönbete en sista gång innan hans sista vila. å han var så glad. får tårar i ögonen då jag tänker på de. å iom detta så är de den vackraste bilden jag har på honom då jag kommer ihåg denna dag hur lycklig han var.
världens bästa kille. men nu betar han grönt gräs hela tiden å har de så jätte bra.
#24 Cool :)
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
Förtillfället min finaste bild!
Besök min hästblogg, bra uppdatering, massa tips och en massa annat :) Med mina ridtravare i fokus :)
Oj, går inte att bara välja ut en. Men den här måste jag nog säga är en av dem bättre jag tagit och är rätt nöjd med! :)
är långt ifrån en bra hästfotograf och jag fotade denna med en helt för mig okänd kamera på ett hingstsläpp. :) hade jag fotat med den fotoutrustning jag har till min egna kamera nu hade den blivit kanonsnygg!
och det är i maj i år.
tycker denna är fin på nå vis.. lite speciell, dock kanske inte den bästa jag har.. vet inte! :D
Vad fina bilder ni har tagit alla! 
Jag är skötare till en helt underbar ponny, ibland känns det som att hon är min egen, jag älskar henne för att om jag är ledsen så åker jag ut till henne så jag kan prata och vår relation till varandra är världens bästa <3
Ska till henne idag och jag ska fråga ägaren om jag får ta henne till lilla ridhuset och rida barbacka eller mysa och få lite egentid med henne <3
Ska se om jag lyckas få ett foto på henne och mig <3
Ibland så vill jag köpa henne men det som hindrar mig är att vi har inte råd eller tillräckligt med pengar för en häst 
Det du gör idag kommer du vara tacksam för i framtiden
Finast på denna datan är denna bilden på min ponny, tycker han ser så cleant snygg ut :)
Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:
Dvärgvädur, Magagaskar, mantelt & Vit blåögd.
Guldhamstrar i olika färger. Hemsidan: Makke & mandys superfina djur
Ni har alla så fina hästbilder!
Jag måste bara tipsa om denna underbara sida http://horsesonly.tumblr.com/
Massor av fina hästbilder, jag blir helt varm i hjärtat varje gång jag kollar på den
Min grymma syrra!
Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:
Dvärgvädur, Magagaskar, mantelt & Vit blåögd.
Guldhamstrar i olika färger. Hemsidan: Makke & mandys superfina djur
-Bättre ökänd än okänd
#84 Haha, rollkur var det ja 😉
-Bättre ökänd än okänd
Ja hon gjorde så flera gånger och bytte sida varje gång med.
#84 vilken häftig teckning!!!! har du fler bilder på henne? :)
Isa Aronsson
www.stallequino.se
Det finns nog ingen som kan se den här bilden utan att bli berörd av den. Det är mitt halvblodssto som utan att blinka adopterade mitt shettisföl när hennes mamma dog. Bilden är tagen typ en kvart efter ihopsläpp…
(och nej, hon kunde givetvis inte dia - stoet hade inte ens någon mjölk - men hon fick en mamma som älskade henne som sin egen ❤️och levde på mjölkersättning)
#88 Gud så sött😍

)