Foderponny sökes

Vad är du intresserad av för häst då? Fjording? Har du eget stall berätta lite mer?
Jag vill ha en häst åt de grovare hållet, som Islandshäst, Fjording, Mindre Nordsvensk, grovt russ m.m
Jag bor i Enköping, har inget eget stall. Men har en stallplats i närheten där jag bor. Där står min nuvarande foderponny, men hon åker tilbaka till sin ägare nästa månad.
Jag tränar mycket NH, får lektioner i det av en bekant. Det kommer jag nog forsätta med.
Vad vill du veta?
Jag tror jag har haft kontakt med dig via mejlen om du har en fjording som heter Gejsa

Men om du har eget stall varför varför har du inte hästen där?
Du berättade väl mycket redan. Har du svarat på någon annons på fjording? Tycker du låter bekant. Har ju en annons ute på min. Jag bor i Eskilstuna.
Jag har inget eget stall, bor i stan, men jag har en stallplats i ett stall precis utanför stan (tio min om man cyklar) där jag har hästen, var kanske inte så tydlig (skyller på att jag är trött..)

Haha, det är ju jag som läste fel. Det stod ju har inget eget stall. Tyckte det stod att du hade det.
Nåja, jag har iaf en fjording ifall du inte missat det. Hon är född-94 riden mycket i dressyr och körd med vagn mycket. Är diplomsto. Mkh 137 cm. Intresserad?
Ja jag är intreserad!
Låter perfekt!
Vill du ha mitt nummer, eller ska jag ta ditt? Eller Pm:a istället

Jag har mejlat dig nu.
Åhh va kul :D haha *hållertummarna*

Haha jo, men jag är noga vet du. :)