nytt jobb?
mohahaha.
jag har sökt nytt jobb, chansen är väl minimal att jag ska få det, men ni kan ju hålla tummarna ;)
det är på mitt jobb, men det är som "medarbetare till kundservice", vilket jag har absolut noll erfarenhet av, det enda jag har som jag själv tycker är kanon, är ju att jag står och gör alla dessa små och stora grejjer som det andra jobbet innefattar kundservicen av.
och det är på kontoret också :O
och noll utbildning krävdes, endast gymnasiekompetens, vilket jag borde ha.
me want !!! :D

Jag tror att du har chans att få det! Du är ju redan inne i det, det enda du inte kan är telefonsvararbiten och hur svårt kan det vara? Låter nästan till och med som att du är överkvalificerad för jobbet ju ;)
Vad skulle det innebära att få det? Ekonomiskt och jobbmässigt? Eller är det bara kul med variation?
Vad kul, håller tummarna för dig! :D
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

spännande….lycka till!!!!
naaw jn84, så snällt :)
jag hoppas att jag får det, för det låter himla spännande, "tjänsten innefattar orderhantering och leveransbevakning, du ska även ge assistans i marknad, produktion, och inköp".
det grejjar ju jag ! :D
det är för variationen, och för att jag tyvärr kommer att få gå tillbaka på tvåskiftet snart,(jobbar natt tillfälligt nu) vilket min mage absolut inte tål.
detta är ett dagtidsjobb, vilket skulle vara det ultimata för mig.
plus att det låter bra mycket mer spännande än att hålla på med varma gummiprylar :P
Jag hållere tummarna för dig bubbel!:D
tack :D

håller tummmarna :D

Håller självklart tummarna att du får det. När får du veta?
Håller alla tummar som finns här i familjen ;-D
sista ansökning var 10 augusti tror jag, så vi får la se :)
jag tror också att det bara var internt dom sökte. internannons står det ju så det måste det varit :D

Då tar dom nog internt också. Fast är inte företag skyldiga att annonsera ut alla lediga jobb? Men att dom ändå tar någon internt. Lite larvigt detta faktist.
Ok, då får vi hålla tummarna ett par veckor då. Hur ska det gå med skrivandet här. hihi
Hehe, håller tummarna för dig ;)
Håller tummar & tår =)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
gejsa, jag tror inte dom är skyldiga till det ? eller varför skulle dom vara det ? jag tycker det är bra att dom tar det internt :D ibland :P

Håller tummarna =)

Jo, jag har för mig att jag hört det. För att det inte ska vara en massa mygel med släktingar som bara får jobb eller något. Att alla lediga jobb måste annonseras på arbetsförmedlingen. Men jag kan ha fel.
haha ! på mitt jobb är det snart inavel ;)
där är alla släktingar, jag har min mamma, och hennes gubbe där, min morfar har jobbat där i över 30 år, mina mostrar har sommarjobbat. så allt är det ett stort "familje"företag :P

Haha ja, då förstår du kanske.
ett företag måste inte annonsera ut lediga tjänster, dom kan ta det internt om dom vill.. beror på va dom själva vill som sagt..

Ok malin då var det så förr då. För jag vet att jag har hört det. Men dom kan ju ha ändrat det.

men annonserar de internt så kan väl inte en släkting till ngn få det om h*n inte jobbat där innan. de kan väl bara ta de som vill byta sysslor på företaget, inte ngn ny människa. eller?
jo d kan ju bli en släkting, beror ju på om chefen eller vem d nu är som anställer nya kanske känner någon som skulle passa för jobbet så kannog han eller hon få jobbet… d e sp fult men har man kontakter och känner folk som kanske har företag så har man ganska lätt för att få jobb, d jobbet jag har nu skulle jag aldrig haft om d inte vore för att en vän till mig tipsade om mig för chefen..
jag fick iaf ett mejl av personaltanten, där det simpelt stog att dom tagit emot min ansökan. så nu tycker jag att hon kan komma ner till mig imorron vid sex och säga hej du har fått jobbet. mohahaha.

#22 jo tipsa på så vis men om de bara söker internt så kan ju inte en "utomstående" skicka in en ansökan, hur ska h*n förklara hur h*n visste att de sökte ngn till den tjänsten. jag fick mitt sommarjobb genom kontakter men då hade de även annonserat på ams.

Hoppas att du får de! ^^