Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketter: off-topicgod-morgon
Läst 709 ggr
Cilla89
0

OT! Haha, ni måste läsa!

Alltså, detta är sjuuukt! Jag kom in vid 17.00 från stallet efter att ha tagit in Schess, så ser jag nytt meddelande på mobilen med nått nummer jag inte känner till, jag öppnar och det står:

"Vaken? Ensam? Sugen på att mysa? Svara isåfall inte annars. Svara med sms. Skicka inte vem de ;) Svara bara om du vill. puss chris"

haha, jag vet inte vem människan är, och inte var f*n han/hon/det skulle fått mitt nummer ifrån! Sökte på Eniro, men dem hittade ingen..

JA, och jag svarade: "Vem är du? ;)"

till svar: "chris :) själv då? namn ålder bor ;)?

och jag: "Var har du fått mitt nummer?"

och svar: "Hejdå"

och jag: "Hejdå, på dig med ;)"

och han: :(

hahahaha, va f*n är detta? ;) så sjuukt vrickat!

bubbelbubbel
0

HAHA !!
hörde faktiskt på radion om nån kille som hade gjort så, bara helt skickat ut ett sms till nått nummer, och nu skulle dom förlova sig. men det vettekatten..haha !

Mandysan
0

haha XD

Cilla89
0

men det är sjukt läskigt med :S hallå? mitt nummer? det skulle iåsfall vara typ annonsen med alla hästsakerna på blocket ;)

bubbelbubbel
0

eller så har han bara slått ett nummer, och det hamnade hos dig :D

Anna
0

Ja det låter lite läskigt och komiskt på samma gång. ;P

Jag fick ett SMS förra veckan tror jag det var, stod ungefär;

"Hej babe, johan här… saknar dig… du kan väl höra av dig om du får smset… kyss"

Har aldrig hört talas om någon Johan, så det var 100% fel nummer, men en stund senare hörde han av sig igen och då svarade jag tillbaka "Tror du har fel nummer // Anna som inte känner dig" och sedan har han inte hört av sig. :P

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Cilla89
0

#5 haha.. tänk så fel dte kan bli ibland ,)

Mandysan
0

#5 ASG :D

ciss
0

En jag känner fick ett sms när jag var med. I det stod det typ "Hej, hur är det med dej då? Ingen får veta det som hände igår, haha! Älskar dej, vi ses på lördag och då måste vi planera för det du-vet-vad! Puss." Nått sånt var det, minns inte riktigt.

Svaret tillbaka blev;

"Hej! Jo, det är bra med mej, själv då? Vad är det som händer på lördag? Nu blev jag ju nyfiken :-)"

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

Alex
0

Haha ^^

Jag fick "Vill du gå på dejt med mig Alexandra?" i ett sms i våras från ett okänt nummer.. Fast det visade sig sen vara en jag visste vem det var, eller ja, har aldrig träffat honom, men en skåning som syrran känner.. ^^ Så nästa gång jag har vägarna förbi Skåne så blir det dejt. ;P

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Cilla89
0

haha, en hel hög här ju som fått sms från främmlingar ;)

bubbelbubbel
0

jag hade en kille som höll på att ringa mig för nån månad sen, jag svarade inte, för han ringde verkligen mitt i natten, natten efter så jobbade jag över, så nångång vid tvåtiden så tröttnade jag, skickade ett sms och frågade vem han var.
han ringer upp och säger:
-vem är du ?
-vem är du själv, det är ju du som hållt på att ringa mig ??
-nää! du skickade ett meddelande till mig igår och skrev "du är dum i huvudet"!!!
-EH ? NÄÄEE ???
-jo det gjorde du !
-nää, det gjorde jag verkligen inte !
-nähä, men det är lungt, hej då.

..så la han på…haha!

Thorsson
0

Jag skicka fel en gång, skulle skicka till ninna med slog fel på 1 siffra, denna skrev jag med. "Tja snygging, lusst att hitta på nått? puss <3" Ok de värsta va att det hamna hos en kille.
han fråga vad fan jag ville …. (A)
Jag ba, oj då. ehehe. hrm. fel nummer.

Peppe
0

jag fick ett sms häromdagen där det stod "Hej sötnos. Vem är du? puss" sötnos…när han inte ens vet vem jag är XD jag svarade inte

en kompis fick ett antal roliga sms från nån som hade fel nummer. han hade visst gett sin flickvän stringtrosor i födelsedagspresent. han trodde alltså att min kompis var hans flickvän ;) han skickade en massa i flera dagar och undrade varför hon inte svarade, till slut skrev min kompis tillbaka och sa att det var fel person XD

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

bubbelbubbel
0

min johan gjorde en elak sak en gång, gud det är så man nästan skäms över han :P
en kompis hade glömt sin mobil hemma hos en annan kompis, johan är där, hittar mobilen, skickar nått märkligt meddelande till mobilägarens flickvän, och stänger sen av telefonen.
ni kan ju ana hur många hundra sms han hade när han väl fick tillbaka telefonen….:P

halludu
0

# 14 ahhahaah..va skojj..fast lite elakt kanske…

bubbelbubbel
0

mest elakt ;)

Alex
0

Mest skoj Oskyldig

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

E_hjo
0

Jag skulle skicka et mess till min mamma en gång men slog fel på en siffra så jag råkade skicka till ngn kille istället och han blev typ jätteglad och skickade tillbaka masa sms.  Hihi  : D

elin
0

hahahaha xD

/Elin

fridak
0

min kompis fick ett mess där det stod: 
puss?

hon svarade: kram?

sen forsatte det med att han undrade vem hon var men när hon vägrade utlämna allt så undrade han om hon var under 16 och därefter slutade han höra av sig.

jag fick flera privata sms där jag fick reda på rätt mkt av ett pars relation. jag ahde inga pengar på mobilen och kunde inte därför itne skriva att han fått fel nr förrän några dagar senare men han tackade och bad så hemskt mkt om ursäkt för det…

Lina
0

jag har svarat och fått en utskällning på ett annat språk några gånger Fundersam

wewwa
0

hahaha xD
Jag har iaf inte fått konstiga sms än, trots att jag har annonser lite här o var… : )