Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettannonstorget
Läst 1717 ggr
Blåvindar
0

HL-produkter

Hej

För alla hästmänniskor där ute, jag hjälper just nu min syster att komma igång med sitt företag. Hon jobbar som återförsäljare åt ridsportföretaget HL och har en hel del hemma för försäljning. Vi finns ute i Kungälv och hon säljer allt från ridvästar till benskydd och täcken, och allt där emellan. Allt från barnstorlekar till vuxna, samt från storlek ponny till stor häst.

Är du intresserad kan jag hjälpa till att skicka bilder eller höra vad hon har för priser alt. kan du få hennes nummer.

Mvh / Ylva

[MajaWrangstadh]
0

Åh HL! Så grymt märke. Var i Kungälv finns ni? Och hur mycket tar ni för ett schabrak? Hopp storlek full?

Blåvindar
0

Visst är det, har själv köpt en del av deras saker. Vi finns i Ytterby, 1 mil norr om Kungälv. SKa kolla upp detta med henne redan imon :)

Blåvindar
0
Blåvindar
0

Har frågat henne nu och 299 tar hon för schabraken :)

[MajaWrangstadh]
0

Grymt! Jag kan inte köpa just nu då jag befinner mig utomlands, men jättebra att veta, ska hålla koll på er:) Vad har ni för färger för schabraken? Eller finns det någon hemsida där man kan kika närmre?

Blåvindar
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hon har inte fått klart sin hemsida men det finn en för hela HL. Kan höra vad det är för adress men jag skickar med 2 bilder från vårt lager :)

MidnightLight
0

Jag är ute efter ett marinblått fleecetäcke har hon något? skicka gärna bild och pris!

Blåvindar
0

Ska kolla upp detta, hör av mig 🙂

Revolt
0

Har hon möjlighet att skicka? :)

~Än finns det tusentals tårar kvar~ ♥Kent♥

Blåvindar
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#7 Här är en bild på fleecetäcket, det blåa med röd och vit kant - kostar 299. Tror det är iaf från 125 - 155 i stolekarna. Kanske en mindre och en större också.

Det andra som är blått med guldkant är i filt.

Blåvindar
0

#9 Hon skickar en hel del sa hon men köparen står för frakten.

Revolt
0

Okej!

~Än finns det tusentals tårar kvar~ ♥Kent♥

[MajaWrangstadh]
0

Vad är adressen till butiken? :)

jagga-ewe
0

Jag hittar inte HL när jag googlar, kan nån länka dem?

I don't have hobbies - I have obsessions!
Ebmfh
Trollcaféet

starfredberg
0

Vilka schabrak har hon? har hon alla? :)

Duvlyckans kaninuppfödning av dvärgvädur

[MajaWrangstadh]
0

Putt putt, var i Kungälv finns ni? Jag åker till Sverige imorgon och är jätte jätte jättesugen på ett schabrak!

ljenegard
0

Hejsan!

Jag är intresserad av schabrak och täcke från HL. Hur kommer jag kontakt med din syster för att veta priser osv?