OT: Min mage =)

Woow vilken fin "kula" det ser inte ut som om du har lagt något på dig själv.
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

glömde skriva.. går över i v 37 imorrn =)

#1. tack =) jodå jag har gått upp som bara den. drygt 27 (!!) kg. fy sjutton. men mycket är iof. vätska. är något otroligt uppsvälld i benen och fötterna.

Sån söt mage!!

#5. taack =)

oooooj, vilken mage ;)
åh, vilken fin mage!

Åhh mysmage!!
Ojdå, vilken mage. Spännande, tror du att det blir en kille eller tjej…? : )
ååh så gosigt ! men säger som bebbe, det syns inte att du lagt på dig nått :)

tack alla hihi =)
#10. jag har en känsla av att det blir en tjej, även fast hon på UL trodde det va en kille. hon va ju inte säker. men det visar sig om ett par veckor =)
#11. hehe, vilken tur att jag inte tog kort på min rumpa då =) känns som den blivit dubbelt så stor. haha.

mm känner igen detdär, en kompis till mig svullnade också som sjutton, hennes fingrar såg ut som korvar och hon kunde inte ha sina ringar på sig..
men varför ? vad beror det på att man samlar på sig vatten ?

Usch det såg inget skönt ut med den foten.

Vilken fin mage!!!! : D
Foten såg inte trevlig ut. Aj! : |

#14. jag vet faktiskt inte varför det blir så mkt vätska. någon annan som vet?
#16. nee de e de inte kan jag lova.. för ett par veckor sen var det inga problem att den var så svullen. men nu senaste dagarna har det börjat göra riktigt ont. men som tur är så är det ju snart över =)

Vilket datum skulle du föda?

#18. tack =)
nee ja tycker jag ser lite läskig ut på fötterna hehe. nästan som ett monster =)

#20. 22 augusti. Men till och med BM tror nu att det blir tidigare.
det är ju skiiitsnart !! :D ooh spännande !

Ja, det är ju inte ens 3 veckor kvar nu. :) Bor ni i Skiftinge förresten?

oj vilken maage :D
fötterna såg mmindre mysiga ut, kan förstå att dom gör ont..

ne det e inte långt kvar nu =) känns jättespännande. men samtidigt väldigt läskigt.
japp gejsa, vi bor i skiftinge nu. skönt att ha kommit in till stan innan barnet kommer. skulle ju vara lagom roande att sitta och flytta precis när bebis kommit hehe.
#25. jo å den bara växer o växer hehe. den börjar va lite i vägen nu =) och jag tror att jag är mindre än vad jag är oxå. helt plötsligt river man bara ner nått med magen. haha.
Vad skoj! själv så vart jag tvungen att göra abort :( var i 8de veckan :(

Vår andra lägenhet var också i Skiftinge. På vilken sida bor du nrä man kommer från stan. Vi bodde på vänster sida.
Oh så myysig mage :)
Grattis! Och spännande eftersom det e så pass snart.
/Elin
gud va jag längtar tils jag boxå kan gå så där, med en stollt mage ivädret, ser så mysigtut… super fin bäbis mage:)

oj vilken fin mage x]
jag kommer ihåg när min mamma hade min lillasyrra i magen och det vara bara så mysigt att känna på den! =)

#27. va tråkigt =/ fast det kanske var det bästa?
#28. vi bor oxå på vänster. fast det heter ju sahl där vi bor, fast man säger ju skiftinge iaf. =)
#29. jaa det e jättespännande hihi
#30. vissa gånger är det inte så mysigt kan jag lova dig . t.ex. när det känns som om bebisen sparkar sönder revbenen hehe. fast det har ju sin charm ändå =)
#31. hihi ja speciellt när det sparkar lite =)

haha. på bilden i inlägg #2 trodde jag det var din tutte som stack ut.. men det var nog en arm va? =)

haha. jodå det är en arm =)

Vilken fin mage Believer :o)
Jag gissar på en pojke ;o)
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

vad har ni sagt för namn? har du svarat på det innan så får du faktiskt säga igen, för jag har grymt dåligt minne!

#35. tack så mkt =)
#36. tror jag skrev det på gravid-sidan, men kan ju skriva det här oxå hehe. om det blir en kille ska han heta William och blir det en tjej ska hon heta Isabelle. =)

#37 har jag nog missat totalt.. =) fina namn, allra helst william

En sån mysig mage =)

#38. hihi jaa vi tyckte det var så charmigt =) så är det inte så värst många som heter det heller.
fast det blir väl som när jag föddes. inte en enda unge hette Malin, men det året (-85) döpte nästan halva sveriges befolkning (okej liiite överdrivet kanske =P)sina döttrar till Malin. hahaha.

#39. =P hihi tack

Åhh vad mysig mage^^ Men vad rädd jag blev när du skrev om fötterna och vissade bilder :P

Roligt att du ska ha barn. riktigt stort grattis från mig.
Min syster hade också svullna fötter innan hon skulle ha, men hon gick inte tiden ut, så jag misstänker att du inte heller går tiden ut…..
Fina namn du valt.

#42. hehe jo bilderna är lite läskiga =)
#43. Tack så mkt =) Okej, brukar man gå kortare tid när man svullnar i fötterna eller? nu blev jag ju nervös. haha. den kanske kommer redan imorrn =)