Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketterutrustningtillbehör
Läst 1401 ggr
ks.gerbil
0

väst hjälp

jag måste köpa en ny ridväst och skulle vilja ha hjälp för att hitta en bra och skön väst som skyddar så bra så möjligt. alla slags tips och hjälp är välkomna!

Gerbil-hemsidan hittar du R

ks.gerbil
0

putt :)

Spiritinthesky
0

http://www.chevalridsport.se/sakerhetsvast/sakerhetsvast-fran-dainese-1.html

Jag går gärna i min hela dagarna. Så otroligt sköna!

Isa Aronsson

www.stallequino.se

ks.gerbil
0

den ser riktigt skön ut måste jag säga!

mer får gärna skriva, även om vad man ska titta på för att se om en väst är godkänd och verkligen skyddar :)

jagga-ewe
0

Jag har en från Hööks som jag gillar skarpt. Det händer att jag glömt ta av mig den tills jag sätter mig i bilen, då märks den alltid. Det jag gillar bäst är att den går att vika i bakkant, så sitter jag i en trängre sadel slår den ändå inte i bakvalvet. Det gjorde min förra väst, som inte gick att vika.

Nackdelen är väl samma som alla västar, den är fruktansvärt jättevarm nu när det är sommar. Långritten i lördags var så svetten rann på ryggen. Men, det är en billig livförsäkring o eftersom jag trivs med den här västen ser jag till att använda den. En väst som inte används skyddar inte, hur många klassningar den än har.

I don't have hobbies - I have obsessions!
Ebmfh
Trollcaféet

Em--ma
0

Jag har en racesafe och jag är jätte nöjd :) Jag är egentligen en anti-väst person då jag får sån himla ryggvärk av dom. Men har nog inte haft någon ryggvärk med racesafen. Även om den var dyr (väldigt dyr) så var den absolut värd pengarna. Men jag köpte min begagnad, så fick den för en tusenlapp billigare :)

/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !

amanda04
0

hööks

Spiritinthesky
0

Jag hade en racesafe innan. Trivdes bra i den, men efter bytet till den nya så känns min racesafe väst som n sten!

Isa Aronsson

www.stallequino.se

BettaSplendens
0

Jag har en från Jackson med paneler! Gillar den väldigt mycket, skön och rörlig men den som #2 länkade såg ju bara helt perfekt ut! Får se om något år! 😃

[kiiiwiii]
1

Jag har en väst med paneler (kan verkligen inte komma på vad märket heter) otroligt skön är den i alla fall! Liknar den dyra racesafen men jag köpte min endast för en tusen lapp! Och jag har även köpt en racesafe men enda anledningen till det är att min mamma hittade en i rätt storlek på gekås i ullared! För "endast" 1300:-!! Annars hade jag inte lagt pengar på det ;) Behöver dubbel uppsättning av utrustningen då jag går på ridgymnasium och har med mig til skolan! :)

Revolt
0

racesafe alla gång! Underbar väst.

~Än finns det tusentals tårar kvar~ ♥Kent♥