hon ser finare ut nu.

mkt finare nu både hull och muskler, men det ser ut som han har lite underhals?

jag tycker att hon ser mycket finare ut! =)

stor skillnad 
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst
ja det var verkligen stor skillnad, nu syns det ju att det är en..häst :)
Hon ser jättefin ut, stor skillnad i hull & muskler!
Jag gillar erat stallgolv, är det marksten eller tegel? Är det gjutet mellan stenarna eller är det sand? Finns det några nacktdelar med det golvet?
Ursäkta trådkapningen
, men det gick inte att skicka PM.

HAN! selle är en han ;)
Han har haft lite underhals innan men det tycker jag har försvunnit. Det är nog bilden. Han blir så j*vla ful när man fotar han i stallet. skickar med en bättre bild från samma dag.
Det är marksten och det är gjutet emellan. enda nackdelen som jag kan komma på är att det är ganska halt..
Hahaha, förlåt det syns ju tydligt att det är en han, skrev lite fel bara.

okej, det var nog bara den bildne där han stod i stallet som det såg ut som han hade underhals ;)
Han såg mkt finare ut nu! Precis som de andra nämt, mkt bättre hull o fler muskler. Jätte fin häst..vilken stam?

Jag är också nyfiken på stam - och är han brännmärkt på halsen eller ser jag i syne?
Han är jättefin. Stor skillnad. : )

Han är okänd. papperna försvann i transporten till sverige :( Men enligt uppgift så är han efter Bob Herceg- 2.

undrar som mangis.. är han brännmärkt på halsen?
Eller vad fasen är det annars?

Ja, man ser ju iaf en stor skillnad på hästen.
Varför får vissa hästar underhals nu igen. Är det för mycket ridning när huvudet går upp eller är det för djup ridning neråt?

#16 dem bär sig inte korrekt, dem typ bara kröker på nacken ;)
det hade Schess vääääääldigt lätt för innan, haha xD han hade en fruktansvärd underhals :O men den är botta nu :D

Jag frågar för jag tycker att min islänning börjar få en underhals. Om det är fett eller vad det nu är. Ska fota honom i morgon så får ni se både färg och underhals.

Ja han är brännmärkt på båda sidor.

Blev det bilder idag, Gejsa? :D

Haha har glömt det igen. Får se om jag har batterier i kameran så jag kan ta ett senare. Det är ju ljust ute länge. :)

#21 hade vatt himmla kul med kort :D

Tycker du! Men du har väl sett fille. Kolla på min sida.

#23 Joo, men lite uppdatering, vettu ;) Alla är så tråkiga, tar aldrig bilder ;) jag tar bilder på allt, varje dag;) och visar dem med, tycker det är askul :D

Jag är dålig på att ta foton. Men dom nya är iaf från 15 april i år. haha