utställning för ALLA raser!!
Håska Stallklubbs Utställning 2007
22 september kl 09.00 på ridbanan i Håcksvik (söder om Svenljunga, väster om Gislaved, nordöst om Ullared)
Utställningen är öppen för ALLA raser även hästar utan papper är välkopmna att bli bedömda!
Domare: Ronny Johnsson och Gunn Johansson.
Anmäl SKRIFTLIGT innan 24 augusti!! Observera att anmälan registreras först när ANMÄLNINGSAVGIFTEN är tillhanda!
Kostanad: 200kr/häst. Medlemmar i Håskastallklubb betalar reducerat pris på 125 kr/häst. Avgiften sätts in på postgiro 144162-5. Ange hästens namn och anmälare på insättningen! Anmälan är bindande. Vid avbokning inom 2 dagar innan utställningen tas en avgift ut på 100kr/häst.
Antalet är begränsat till 150st. Anmälda hästar som eventuellt blir utan plats erbjuds plats på reservlista. Efteranmälningar mottages i mån av plats mot EXTRA avgift på 50kr.
Anmälningen skickas till:
Karolina Peterson, Bonderås, 512 95 Håcksvik. För anmnälningablanketter se föreningens hemsida: http://stall.hidendahl.nu
För mer info mm: Karolina 0702-638442 karolina.boderas@telia.com eller Sofia 0702-721088 sofia@hidendahl.nu
Det hade varit super kul att åka med våra två men, ingen bil =(
Synd att det var så långt bort.

Lite långt bort :(
Hmm, kan vara intressant att åka o kolla :) Tycker inte det är någon mening med att försöka ställa ut en häst med en rumpa flera cm högre än manken
Hon får allt växa ikapp lite först, sparar oss till TinkerRiks nästa sommar ;)

Synd att jag ska tävla då :/

putt :)
Skulle vara kul att kolla, men min shettis får nog stanna hemma… Får väl se om jag kommer iväg.. : )
Synda att de e långt bort :(

Funderar att Åka med Athena om hon inte är såld då, kan man byta häst om det skulle vara så?
#9 ring du till Karolina eller Sofia och fråga!!