MASSOR AV HÄSTSAKER SÄLJES!
Har precis varit ute och städat i sadelkammaren xD Ska sälja det mesta av hästsakerna, ska bara behålla det nödvändigaste till Japp, och saker som Schess behöver till han säljs och sånt som den nya hästen kan ha, lindor, schabrak o.s.v.
Prutmån finnes vid snabb affär, köparen står för frakten om det inte ska hämtas hemma hos mig, NORRA SKÅNE!
Börjar med en fårskinnspadd, fint skick.. Köpt på Hööks för 850 kr, säljes för 500 kr..

det var allt xD

hur mkt tror du frakten skulle gå på för nr #14 och #15. ?? till eskilstuna.

#30 inte den blekaste aningen :O

okej haha. det går typ inte att väga dom så man kan räkna ut på ett ungefär på postens hemsida?
förresten nr #14, är det nått foder i det? sitter halsen fast eller går den att ta bort?
jag är iaf intresserad av båda dom täckena, så om du har lust får du jääättegärna försöka väga dom =) så ska jag kolla upp det där med frakten.

glömde och fråga om hööks-täcket. det är lila va? och vart är det trasigt? är det nån reva eller? och hur stor i såfall (revan alltså)?

#32 halsen går inte att ta av från täcket..
jag kan springa ut i stallet nu och väga dem, återkommer strax ;)

#34. kanoners =)

#35 5 kg väger båda täckena..

pm:ar dig!

Storlek på dolantäcket??

#39 135 cm..

Attans..

#16 SÅLT!

Åhh ville jag ha #16 ;P

men jag han före,hehe:)
felmeddelande

#44 Haha XD

#0 SÅLT!

#1 lädergjorden 120 cm, SÅLD!

#26 SÅLT!

#14 SÅLT!

#15 SÅLT!

#18 SÅLT!

#19 SÅLT!

#8 SÅLT!

#12 SÅLT!

#13 SÅLT!

Ingen mer som behöver nått? xD

Hihi du har ju sålt av massor. vad har du kvar då?

jag har ganska mkt kvar :O verdus benskydden, eskadron benskydden, sadelpaddarna, dolan täcket, ländtäcket, 2 skrittäcken, träns (Ponny), alla schbraken/vojlokar, stigbyglarna, HL täcket, börjes täcket och lädergrimman.. knappt hälften som är borta ;)

Ok, tyckte det stod sålt sålt överallt nästan.