Måla en häst!
Jag hade jättetråkigt idag och fick för mig att måla ett proträtt av Banjo som vildhäst xD Är klar med skissen, och sen ska den färgläggas med akvarell. Ska jag göra så att den ser tecknad ut eller ska jag försöka göra så att den ser verklig ut? =)
Och jag har inte ritat på över två år så det är inte så snyggt :P
Oj, den var RIKTIGT, riktigt snygg Linda! Jag skulle göra den så verklighetstrogen som mjöigt. :)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Tack så mycket :D Försöka kan jag göra, men jag kan inte lova något då jag aldrig har målat med akvarell förut =O men det borde ju vara som vanliga vattenfärger och det har jag använd en massa när jag var liten.

Lägg inte upp sånt där. Jag får prestations-ångest! =P
Jag ritar nog fortfarande helst en häst med streckben och massor med pannlugg så huvudet är ett enda ruffs 
linda, akvarell blir bäst på riktigt akvarellpapper som ska blötas ner först, annars kan det hända att färgerna blir svåra att hantera.
men din bild är riktigt fin ! :D
#3. Varför tror du jag gjorde manen sådär? jag kan inte rita halsar :P
#4. Japp =) Har akvarellpapper och sånt, bara att jag har aldrig använt det! Ska blöta ner pappret innan jag börjar måla :)
jättebra, ett tips till är att tejpa fast pappret, det har en tendens att åka iväg annars. helst ska man ju ha sån akvarellspapperstejp :P men det går nog bra med vanlig om du inte har nån sån hemma.

Haha jag gav upp att måla i akvarell och färglade den lite snabbt med färgpennor i stället XD Färgerna blev inte helt rätt när jag fotade för att sätta in på datorn :(
Bilden föreställer Banjo, så som han skulle ha sett ut om han vore släkt med en Mammut eller något annat behårat djur :P

skitsnyggt!! verkligen =)
Tack =)
Sjuuuukt snygg =D
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
åh den blev ju jättefin ! :D
åååh jättefin!!
vill också kunna måla hästar ^_^ gör alltid världens lugg så jag slipper oroa mig för att göra fula ögon/ful panna haha.

Den blev kanonfin!
Fast skönt att veta att även solen har fläckar ;)
det var ju as-snygg=) =O
jag är sååå avensjuk:/
Tack alla! :D
#13. det är bara att öva! Jag är långt ifrån duktig.
#14. Så jag är solen? I sånnåfall är den full med fläckar och prickar, su full att den knappt lyser XD
#15. Inte vara avundsjuk! Det är bara att öva så kommer du oxå lära dig =)
Den är jättefiin. : )

Va duktig du är!!!!

va duktig du är på att rita :O

Du vill inte ta dig ann ett målningsuppdrag?? =)

Fint

Fint

Fasiken vad snyggt det blev.

Snygga :D

Uscha . Nu blir man ju avundsjuk;) Snyggt! ceep on going!^^

Jag vill med kunna rita så fint!!!
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Tack för alla komentarer :D Kul att ni uppskattar den!
#20. Det kanske jag kan göra någon gång, men jag varnar dig i sånnå fall - mina teckningar blir för det mesta lika fula som fan och hans syster ;P
Snygga båda 2 :D

Åh, två kostnärer! Snygga ;)

Jätte snyggt!!!

Åh, vilka fina målningar! Tänk om man kunde rita….*drömmer mig bort*

snygga ! :D

snygga
#76 snyggt.. :)

Jefligt snygga allihopa :D <3