O.T vem röker här?
kunde vara roligt att veta…
röker ni isf me hästarna? i stallet, på ryggen???
har tråkigt:P

Inte jag ;)
jag ……

varför inte de då :O:P skämta!!
absolut inte i stallet, ….

#2 varför, och när började du? röker du med hästarna?

inte jag ;) jag kan inte ens vara i närheten av folk som röker, får en fruuuktansvärd migrän av lukten :/
har rökt lite för länge
röker inte med hästarna
har rökt lite för länge
röker inte med hästarna
Jag röker, utanför stallet, har en rökruta där. Har aldrig rökt från hästryggen, men visst har det hänt att jag hållt i en häst under tiden..
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Röker…ibalnd! men INTE i stallet,eller bland hästarna!!
Jobba i Italien i ett stall för nåt år sen,ALLA som jobba där rökte, och dom rökte på hästryggen(även i ridhuset),när dom skötte hästarna och även när dom mockade boxarna, bland SPÅNET!!OCH HÖ´T!! Jag var livrädd varje gång att det skulle börja brinna!! fy…

röker inte

#3 Till mig? Jag var så smart så jag slutade när min son föddes för 8 år sedan ;)
Samma som #6…….

Samma som #6 och #13

Röker, men INTE istallet eller på ryggen.
Röker inte! Vi har ju eget stall och här kommer inte en cigg i närheten… : )
Röker inte och vill aldrig börja.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

#17 det är bra!!

Jag har rökt men slutade röka innan Elin skulle komma hit. Så jag slutade för 19 år sedan hon är ju 18 år nu.
Röker inte. Varför dö i förtid?

varför använda sig av de plågsammaste o segaste sättet att dö på? jaa de undrar man, usch för ciggaretter, jag vill verkligen sluta, nån som har slutat som det har gått bra för???

#21 mmm hade vatt skönt att slippa giftet!!
Har aldrig rökt och tänker aldrig börja.
#21 Min granne rökte mycket förut och hade försökt sluta men började alltid igen. Nu har hon slutat och inte rökt en cigg på många år. När hon slutade sista gången så bestämde hon sig för ett datum då hon skulle ta den sista ciggen och hon berättade inte om datumet för någon. Jag tror att datumer hon bestämde var någon/några månader senare så att hon kunde förbereda sig mentalt så att säga. Och det funkade ju för nu röker hon ju inte längre.
http://www.regret-nothing.com

jag har rökt i många år men slutade nu när jag blev gravid, så varit rökfri i snart 15 veckor! Innan så rökte jag utanför stallet och fimpade i speciell glasburk

jag har rökt i många år men slutade nu när jag blev gravid, så varit rökfri i snart 15 veckor! Innan så rökte jag utanför stallet och fimpade i speciell glasburk
röker inte. förut fick blev jag fett illamående osv av lukten men har typ vant mej x/

Vad bra sofie. Försök att inte börja igen sedan. :)

#27 det lovar jag att jag ska försöka. men har faktiskt inte märkt att jag sparat pengar…undrar var de pengarna går idag…

Haha det gjorde inte jag heller. Men du spar ju lungorna och ditt liv blir längre. :)
jag röker.. men inte i stallet när ja hade häst.. inte på häst heller..
Jag röker absolut inte!

Röker inte

Röker inte och blir illamående om jag är i närheten av nån som röker för länge.. så jag tänker inte börja heller.
Aldrig. Dricker inte heller alkohol.

Rökare, men slutar den 9/9
Har då rökt i över 10 år, usch va hemskt och gud va gamal jag är

Röker inte och vill aldrig börja.
jag röker, men skulle aldrig röka i stallet eller på hästryggen. Tänk om man tappar en glöd!!
jag har försökt att sluta flera ggr, men det har inte gått så bra tyvärr. Det är svårt när vi röker både gubben och jag

Röker inte längre, tål de inte så de blir snus ist
jag röker, men utanför stallet, fast nu har jag ju inget :P
och inte heller till häst, det hände en gång med jango, då hon skrämt vettet ur mig, och jag inte fick hoppa av, och jag var så arg….och rädd. haha

Jag är rökare , men röker alrig inne i stallet eller när jag är med hästarna.
röker men ej i stallet eller på häst, ska sluta ganska snart..har rökt för länge.
Röker inte egentligen, men det händer ibland att jag tar några cigg.. Aldrig i stallet dock..

Röker inte!
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

varför ska man RÖKA????
man kan ju DÖ!
jag tycker att det bara är så äckligt att röka och stackars dom som umgås med dom som röker! det är fruktansvärt att vara i närheter eller ens vara i samma rum som en som röker!!
jag skulle alldrig börja röka när jag blir större för asså om jag skulle pröva ! om det är gott så vill man ju inte bli BEROENDE! och om det är äckligt då vill man ju inte maka på BAJS!
hur kan man vara så dum att man RÖKER????
#44 Dör gör man ju ändå, men man kan dö i förtid.. : P *ironisk*
Ja, jag tkr att det är korkat om man får säga det, därför tänker jag aldrig börja. ; P

håller me dej hästen;]

Jag röker, men ALDRIG i stallet. Har en fimpburk utanför. Har rökt i många år…

det är väll LIKA dumt att röka utamför stallet som i stallet!
#48 Jo det klart. Men sålänge ingen häst måste vara med o röka så tkr jag att man får avgöra själv hur man vill göra… : )

min mamma rökte tills den dagen hon blev gravid (när hon väntade mig), sen så har hon aldrig börjat igen.
jag röker inte, och har aldrig gjort. det kommer inte en skadlig cigarett i min munn
har en rökfri familj och släktingar
#48 Så då menar du att vi likagärna kan stå inne i stallet då? ;) Förstår inte varför hästarna skulle ta skada av att vi står utanför stallet..? Kommer ju knappast nån rök på dem.
#44 Du kan dö av att hålla på med hästar också. Och av att äta och dricka, att åka bil, att befinna dig utomhus överhuvudtaget… Eller inomhus, har du otur kan du bli innebränd eller nåt. Du lever, så du kan dö. Man kanske borde ta livet av sig istället, så risken att dö försvinner…
Och bara så du vet.. Rökare är också människor, bara inte lika länge. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport

jo jag vet de men jag menar int att man sa röka i stallet jag menar att det är dumt tt röka över huvud taget det är bara så som jag menar men aja man får ju göra som mn vill =)
det som jag skriver är bara så som jag själv tycker! =)
#52 det är sant det du skriver!
det är DUMT att röka, det vet nog alla. men, som Alex skriver. Rökare är också människor, bara inte lika länge. ;)
Jo precis, klart det är dumt att röka, men kan bli lite trött ibland bara när folk får det att låta som om vi är sämre människor bara pga en dålig vana… Tror alla rökare vet att det är dumt, så inget som behöver påpekas. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport

Kommer aldrig ens på tanken att börja röka, det är ÄCKLIGT
nej jag röker inte :P men snusar gör jag istället :P hehe

Som jag sagt innan..
Röker och röker… det beror väl på hur man ser det!! =)
#54 Ja, alla har nog mer eller mindre bra och dåliga vanor, även jag, även om det inte är rökning för min del… : )

Röker men aldrig vid hästarna skulle aldrig falla mig in, vrf förstöra något inuti dom om dom får in röken?
Händer att jag röker vid stallet men går en bit bort i från stallet å alla hästarna!
röker inte! Har ju testat men inte fastnat… hatar röklukten…allra helst folk som inte har vett att gå undan när de ska röka blir man så knäpp på. Samma som när de röker utanför en affär, hrm. Kunde gått undan lite mer ju!

Aldrig.
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se