Bloggpartner sökes!
Skulle va kul att driva en blogg tillsammans med nån eller några. Är bra om du: -14-18 år -har egen häst/hästar -tar fina bilder, typ med systemkamera -gillar att skriva lagom långa inlägg -skriva om ridpass, om sin häst, utrustning åsikter mm -vardagen får också vara med på ett hörn, men mest hästrelaterat - ett plus om du är bra på design :) men Inge måste! Självklart uppfyller jag dom kraven :) är 15 år och har 5 hästar hemma på gården, en islandshäst som jag köpte för ca 1 månad sen. Jag tar alla bilder med min systemkamera Canon EOS 600D Tveka inte att pm:a mig här, eller maila till mig på likafoto@live.se
Jag bloggar inte jättemycket om hästar men jag ville bara be om en tjänst. Om du känner någon som köpte häst av mig, Östragårdens Ponnystall, så får du gärna be dem höra av sig.
Jag tappade kontakten med alla mina hästar när jag blev sjuk och jag skulle vilja återuppta den igen. Jag har sålt ca 300 hästar så det finns en hel del där ute :-) Mestadels tävlingsponnyer.
Du hittar en del av mina hästar här:
http://bondmoran.nu/?page_id=8079
Jag håller på att lägga in allihop men det tar ju sin tid… pust.
Kram
Bondmoran
Läs om mitt kaotiska liv som Bondmora, diplomerad klantskalle, nagellacksnörd och djurtok. www.bondmoran.nu