Annons:
Etikettersajtenifokus
Läst 447 ggr
Lona
1/23/20, 12:58 AM

Förändringar/Uppdatering?

Hej allihop!
Även om jag inte har några planer på stora förändringar av sajten så tänkte jag att det kunde vara bra med en liten uppfräschning.🙂
Så - hur vill vi ha Ridsport.iFokus framöver?✨
Några ämnen/flikar som ska tas bort eller läggas till?
Färg på sajten? Brun är förvisso ganska "hästig" men samtidigt rätt tråkig, tycker jag! Dags för något nytt?
Artiklar och i så fall någon speciell inriktning?
Quiz?
"Babbeltrådar"?
Bildtrådar?
Det är förstås fritt för vem som helst att starta en ny tråd men ibland kan det vara bra att någon att regelbundet kicka igång något sånt.
Eller är allt perfekt precis som det är?

Kom gärna med tips, önskemål och idéer! Allt är välkommet!👍


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

Annons:
Herveaux
1/23/20, 6:23 AM
#1

Jag tycker alltid det är roligt med olika bild-trådar, antingen något i stil med "Månadens Bild" eller bildtävlingar runt olika högtider med teman (alla hjärtans, påsk, halloween, jul osv.) eller bara fritt foto-postande. 😍

Quizzar är alltid kul! Hur dåligt resultat jag än får. 😃
Kreativa avdelningen i Hjärnkontoret har inte startat upp än, så jag drar till med tipsen "Vad heter rasen?", "Vilken är sporten/grenen/disciplinen?", "Vad heter färgen/teckningen?" och "Vad heter hästen?" (hästar från serier och filmer).

Det enda jag kan komma på som saknas i det fina utbudet av ämnesflikar vore DIY eller "gör det själv" där man kan posta recept, ritningar, mönster eller projekt-trådar för sina skapelser. Fast det kan ju enkelt läggas in under befintliga grupper också förstås. 

Ny sajtfärg (och kanske t.o.m ny header-bild?) skulle ge ett lyft. 
Själv är jag väldigt svag för grönt.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Tiktak697
2/4/20, 12:14 AM
#2

Tror iFokus inte längre är så popylärt som För några årsedan där de fans aktiva heta diskutioner . Upplever detta som mycket dött forum nu. Förut var de nya inlägg varje dag som kanske va 10 nya varje dag . Nu ser man många av samma kvarstående inlägg som Varigt i flera veckor ob inget särskilt nytt

Mvh Tiktak

Lona
2/4/20, 9:06 PM
#3

#1, Tack för massa idéer! (Psst, in och posta i fototävlings-tråden!😉)
Headern tror jag är svår att byta men lite färgändring ska väl gå att fixa.
Quiz på gång!

#2, Ja, tyvärr tror jag att forumens storhetstid är förbi. Facebook har tagit över vilket jag tycker är trist, jag gillar forumupplägget mer och iFokus har ju styrkan i att ha en så bred inriktning.


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

Herveaux
2/5/20, 3:46 PM
#4

#3 Vilken skillnad det vart med ny blå färg - tjusigt!

Hade gärna postat foto men vi har inte snö här den här "vintern".😭


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Lona
2/5/20, 7:11 PM
#5

#4, Tja, för mig som göteborgare så är slask och leriga hagar minst lika mycket vinter… 😂


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

Herveaux
2/5/20, 7:27 PM
#6

#5 😂


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Annons:
Upp till toppen
Annons: