Annons:
Etiketterutrustningtillbehör
Läst 420 ggr
Ms. Werngren
2019-12-07 12:38

Julklapp

Nu när det snart är jul så börjar julklappsletandet och julklappsönskande. Eftersom alla här är hästintresserade borde det vara mycket hästgrejer folk önskar sig. Här kanske alla kan skriva vad de önskar sig i julklapp eller kommer köpa till sig själva i julklapp! Kul att se vad andra önskar sig och få inspiration! Jag själv önskar mig ett es shabrak, es benlindor & huva men också freejumps stigbyglar.

Annons:
Shia1
2019-12-08 22:32
#1

Det  jag önskar i julklapp är att min häst ska bli helt bra och vi kan börja träna igen :)

Han vrickade sig häromveckan å vart skullen å halt, men är nu end lite tjock och så gott som haltfri. ska skritta tills han är helt bra å därav sätta igång i lätt trav, och sen börja rida han igen(kör nu)

Har faktiskt annars allt jag vill ha. 

alltid önskat vi ska flytta ut på landet- gjorde vi förra julen. Att min passhäst ska bli min- fick honom i sep när jag vart friskförklarad. 

8 hästar på gården, (1 min, 1 syrrans, sen hjälps vi åt m de andra som ägs av travtränaren.)

eller jo, en sak till, men. det planeras redan så XD 

ska få ett eget kök i källaren:D

Pennyb
2019-12-09 21:18
#2

Jag önskar mig ett ES schabrak+lindor och sedan ett matchande pannband:) Och även en Meëla bettvärmare och även privatträningar för mig och min häst🥰

Upp till toppen
Annons: