Annons:
Etikettannonstorget
Läst 512 ggr
Linie pie
2019-08-21 16:09

Söker medryttarhäst Gävle

Hej! Någon som söker medryttare i Gävle? Jag är 17, fyller 18 i Oktober. Då de medryttarhästar jag haft de senaste åren har flyttat eller avlivats så har jag ingen för tillfället. Jag söker därav någon trevlig häst/ponny att glida runt med i skogen. Jag har ridit på ridskola i flera år som ung, haft flera medryttarhästar och för tillfället jobbar jag på en 4h gård med ridaktiviteter. Jag är mest en skogsmulle som interesserar sig av NH, frihetsdressyr, poitiv förstärkning och klickerträning. Helst rider jag bettlöst, men är inget måste. Min höjd ligger på 163 cm och jag är lätt. Rider fortfarande viktbärande gottlandsruss ibland så kan alltså rida ponnys. Jag är väldigt lugn. Ser i bästa fall att hästen/ponnyn finns runt Norra Åbyggeby, men kan ta mig lite vart som helst bara det finns någorlunda bussförbindelser. Har inte körkort. Jag rider gärna 1-3 ggr i veckan och sköter självklart stallsysslorna mina dagar. Jag går djurvårdslinjen i gymnasiet och har ett väldigt generöst schema. Man kan nå mig via mail: linahadin@gmail.com eller messenger: Lina Hadin

MMMMMMMunkar E godA


Annons:
Upp till toppen
Annons: