Annons:
Etikettövrigt
Läst 727 ggr
Amanda Saarenala
2019-08-19 14:37

Praoplats sökes!

Söker praoplats v.47! Jag är 14 år (går i 8an) och har ridit i 6 år men haft kontakt med hästar i hela mitt liv då min mamma ridit. Jag rider i nuläget på ridskola och hos medryttarhäst. Jag bor i Stockholm män skulle kunna tänka mig någon annan stans om det finns boende. Vill helst rida lite och kanske göra annat än att ”bara” sopa, mocka, hinkar och liknande. Har du praoat någon stans eller känner någon som tar emot, kanske själv gör det, kontakta gärna mig på PM

Mvh. Amanda.

Annons:
Herveaux
2019-08-19 15:06
#1

Har inget tips men ville bara säga att var försiktig med vart du lägger ut mobilnummer, man vet aldrig vem som snappar upp det ute på internet.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Sindri
2019-08-19 16:16
#2

Jag tycker moderator alltid bör ta bort sådana uppgifter, alla inser inte följderna.

Demeter
2019-08-19 17:37
#3

Lägg inte ut ditt telefonnummer och inte din kunskapsskolan mejl. Använd hästnet

Maleficum
2019-08-20 00:03
#4

Har du kollat med ridskolan där du rider?

Praoade själv ena gången på ridskolan jag red på just då (jag och två av mina klasskompisar varav en av dem också red där).

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Cecilia.S
2019-08-22 08:12
#5

Inlägget har nu blivit redigerat.

En sockerfri Monster, en hund och en motocrossbana med f&f's. Bättre än så blir det inte.

Medarbetare på Ridsport & f.d. medarbetare på Akvariefisk

Lona
2019-08-22 21:47
#6

Kolla gärna om ni har några 4H-gårdar i närheten! En del av dem har rätt stor inriktning på hästar.👍


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

Annons:
Upp till toppen
Annons: