Annons:
Etikettridning
Läst 569 ggr
norsk_norsk
2019-06-14 03:06

Rideskoler i Sverige?

Hei, Jeg er en norsk pappa fra Oslo som skal til Sverige i sommer på en 5-6 dagers biltur nå i sommer. Reiser sammen med min dotter på 12 år . Lurer i den forbindelse på om det er noen her som kan anbefale några gode rideskoler  med et godt rykte på seg i Sverige? Min dotter er glad i hest, og ønsker derfor å finne et bra hestested for henne,men er ukjent på dette området og usikker på hvilke steder som er bra og mindre bra….Håper noen kan hjelpe? :)

mvh Johan

Annons:
Bjallstal
2019-06-14 10:56
#1

Vart i Sverige ska ni? Finns mycket läger under sommaren om ni ska vara på samma ställe under vistelsen i Sverige

Gårdagen kan vi aldrig få tillbaka, men morgondagen är vår att vinna eller förlora…

norsk__norsk
2019-06-15 01:12
#2

Kjører fra Oslo, via Strømstad og skal vertfall besøke Liseberg i Gøteborg, så alt i Gøteborg-området er interessant. Er uansett veldig mobil, så kjører gjerne 3-4-5 timer også for å finne et bra heste-sted, så alle forslag er egentlig interessant ,unntatt de som ligger for langt nord :) Så gode forslag rundt Gøteborg , Stockholm osv blir tatt imot med takk :)

Upp till toppen
Annons: