Annons:
Etikettridning
Läst 1082 ggr
Emmie andersson
2019-06-10 19:56

Häst att rida runt ystad?

hej Jag skulle gärna vilja rida en häst nån dag i veckan runt ystad, går också bra vid typ Tomelilla o där. Så om ni har nån häst eller nån som ni känner (helst stor c-ponny, d-ponny eller storhäst) hör av er! Lite om mig. Jag är en tjej som ridit i 3 år på ridskola och även på en liten b-ponny förra året. Jag har ridit alltifrån b-ponnys till hästar som är 175 höga så kan rida lite vad som. Jag har hoppat runt 70cm, ridit både pay and jump, pay and rides och varit med på tävlingar. Kan ganska mycket inom ridning och sånt med hästar så e ansvarstagande med att hästen ska ha det bra. Väger ca 42 och är ungefär 1,60 lång. Eftersom att jqg rider på ridskola rider jag alla sorters hästar, slöa, pigga, små och stora. Är hoppinriktad så helst en häst som gillar att hoppa men inget krav. Kommer nog vara nån som skriver att jag ska gå in på en sida där man mer lägger ut sånt, men det har jag redan så ni behöver inte skriva det :)

Annons:
Cecilia.S
2019-06-13 11:54
#1

Ett tips är att kika efter FaceBook-grupper för medryttarannonser! Där brukar man ofta få napp 👍 Även HästNet.

Lycka till!

En sockerfri Monster, en hund och en motocrossbana med f&f's. Bättre än så blir det inte.

Medarbetare på Ridsport & f.d. medarbetare på Akvariefisk

Emmie andersson
2019-06-13 21:04
#2

👍🏽

Upp till toppen
Annons: