Annons:
Etiketterboktipsfilmtips
Läst 1079 ggr
[Erica. Lundstrom]
4/10/19, 11:53 PM

Serie i min häst

Okej, nu näär jag har så mkt tid att tänka osv, 😅 kom att tänka på första gången jag hörde ngt om ätstörning å det var faktiskt I min häst. Minns ej när, men tro de var typ stallgänget på tuvan. Började med att ngn sa att "suck, jag som skulle börja banta idag" (de skulle fika) å då reagerar en av tjejerna "hörde jag banta?" å förklarade sen varför hon vart upprörd. Hon hade typ haft anorexi eller så, grejen är att jag minns hur jag tyckte det lät konstigt, å förstod inte riktigt vad det var, först senare när jag själv började få problem kring mat. Någon som vet typ vilket nummer eller så i min häst det var? (kan ju vart i flera st), 😅

Annons:
Ellen_
4/12/19, 7:22 PM
#1

Juste, kommer ihåg det. Det var ju den tjejen som hade en vit connemara hon tävlade med och sedan kom en gubbe fram och frågade när hästen skulle säljas eftersom hon då "var för stor". Dessvärre minns jag inte numret, du kan inte testa att skriva och fråga Lena Furberg om numret på ex. Instagram? :)

[Erica. Lundstrom]
4/12/19, 11:17 PM
#2

#1 Ja, så var det. Får typ görs det. (haha btw, vart med i min häst tsm med syrran en gång då hon vann en manustävling, roliga var att pappa mailade om vi kunde få köpa några nummer av den till travskolan(handla om en ponny därifrån) så eleverna där kunde läsa(var nummer som endast gick till premumenanter) fick svar vi kunde få några. Någon vecka senare- vi fick typ 10-15 exemplar 😂😂😂

Ellen_
4/16/19, 10:33 AM
#3

#2 Omg var det den som handlade om hon som vann sitt första lopp på den där söta shettisen? Det är det jag tänker på när jag tänker på manustävlingar om trav iaf huhu

[Erica. Lundstrom]
4/16/19, 2:58 PM
#4

#3 jepp😅

[Erica. Lundstrom]
4/16/19, 3:02 PM
#5

Btw. Hört runt å kommit fram till den heter Agnes hemlighet och verkar finnas i stallgänget på tuva boken 6. Suck säger jag då jag ej hittar den på biblan i stan 😂 Frågade lena furberg på hennes Instagram, https://www.instagram.com/p/BwM2ORqBqx4/comments/ Har faktiskt min häst tidningar från 2001, dock fattar några. Däribland den… Var ett nr där det stod i nästa kmr stallgänget på tuva, misstänk den är där då I dem övriga handlar om annat/står ej ska komma i nästa… Dock hittat i en av serierna 2003 som handlar om en med bulimi som med hjälp av hästarna börjar tillfriskna. Den var väldigt bra och gillade att läsa den

Caf_Roy
4/16/19, 4:30 PM
#6

Bor du i Stockholm finns ett par ställen som handlar med gamla tidningar i gamla stan, du kan ju gå dit och kolla om dom har den. Eller ring och fråga om dom kan skicka den.

"Att ha kul är snabbaste vägen till lycka"

Annons:
[Erica. Lundstrom]
4/16/19, 7:00 PM
#7

😅 Bor typ ganska långt norrut. Ska försöka se om jag hittar den någon stans.

powerade
4/19/19, 8:44 PM
#8

Bor i skellefteå och här har jag kunnat lpna mycket på bibblan.( kanske för serien kommer härifrån) Så kika runt finns väl arkiv på internet eller det kanske bara är vissa ställen.

[Erica. Lundstrom]
4/19/19, 10:29 PM
#9

#8 även på biblan i stan? Vart någonstans där då?

[Erica. Lundstrom]
4/19/19, 10:34 PM
#10

Fått tag på den =) en kompis skickade till mig. Läskigt hur mkt mer jag känn igen mig för varje gång.. Men denna gång, befinner jag mig när hon börjar rida igen å känn sig svag och som en nybörjare å knappt fick upp sadeln. Dock ej kommit till galopp än…

Upp till toppen
Annons: