Annons:
Etikettefterlysningar
Läst 1194 ggr
FannyGoldfish
3/29/19, 7:43 AM

Försäljningstall

Sitter och googlar runt lite utan större resultat. Så tänkte höra här om någon kan rekommendera ett bra försäljningsstall? Letar efter ett försäljningsstall som har unghästar (2-4 år) i prisklass 20 000-40 000:-, maxad D-ponny eller häst som passar allround mot dressyr hållet. Alternativ något stuteri. Är ganska öppen för olika raser. Söker främst en hobbyhäst att forma själv och ge sig ut på några dressyrtävlingar i framtiden. Köpte min första storhäst från Adseke ridcenter för många år sedan, men dem verkar ej ha kvar sin verksamhet.

Annons:
Bjallstal
3/29/19, 12:45 PM
#1

Vart någonstans i Sverige letar du?

Gårdagen kan vi aldrig få tillbaka, men morgondagen är vår att vinna eller förlora…

FannyGoldfish
3/29/19, 3:18 PM
#2

#1 Hela Sverige, har inget problem att åka långt för rätt häst. Även inom Europa kan vara intressant 😊

Winstona
4/5/19, 12:40 PM
#3

Vet att min ridskola köpt in många hästar från Stefan Andersson. Han har ett stall som heter Tossene tror jag. Väldigt blandat, vi har fått både jättebra hästar och lite mindre bra men så länge man vet vad man är ute efter kanske det kan vara ett alternativ. Göteborgsområdet.

Upp till toppen
Annons: