Annons:
Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 1236 ggr
Winstona
2019-03-10 18:18

Käpphästar

Hej! Jag har själv inget intresse för käpphästar men är ganska händig. Jag behöver pengar och försöker komma på varje sätt man kan få in en liten slant:) Tror ni att folk skulle vara intresserade av att köpa käpphästhinder?

Annons:
Travis D
2019-03-10 18:43
#1

Nja kanske, beror på pris och hur du tänkt göra dom. 

Jag har tror du skulle kunna tjäna bra på det om du gör fina hinder, dock är det ju framförallt barn som håller på med käpphästar så man kan ju inte ha jätte dyrt, men folk köper ju käppisar för sådär 300-1500kr.. men du kan ju testa dock tror jag det är mycket arbete för lite pengar.

Bjallstal
2019-03-10 21:17
#2

Tror absolut du kan tjäna pengar på det. 1500:- för en käpphäst är inget konstigt och folk kör galet långt för käppistävlingar(syrrans kompis anordnade en(södra Skåne) och där kom folk från Göteborg ! Helt galet) Du kan ju alltid testa eller slänga ut en intressekoll i käppisgrupper där du bor. Är nog svårt att skicka hinder. Min syster kör på mina gamla agilityhinder och några som pappa har byggt åt henne.

Gårdagen kan vi aldrig få tillbaka, men morgondagen är vår att vinna eller förlora…

Ellen_
2019-03-21 17:48
#3

Kan vara värt att testa! Jag syr och säljer käpphästar och har gjort det i flera år. Mina hästar säljs för strax över 1000kr men vet att flera i Finland ligger på runt 7000kr så det är verkligen dyrare än vad man tror haha

Upp till toppen
Annons: