Annons:
Etiketterutbildningträning
Läst 651 ggr
tiger tok
2018-10-23 17:01

Träningsdagbok Lilleman

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tänkte starta en träningsdagbok för Lilleman nu när jag tagit på mig att börja motionera och banta ner honom, han behöver få bort kulan under magen, och förbättra sin kondition. Detta kommer främst ske genom tömkörning, körning och en del Longering. För er som inte hört om honom är han en söt liten shettis pojke, som lever i sina bästa år vid åldern av femton.

Annons:
tiger tok
2018-10-25 16:38
#1

Igår tömkörde vi på banan. Till en början lite slö och ovillig, men efter en stund kom han igång och bar sig faktiskt riktigt fint, lite muskler finns det iaf.

Gronstedt
2018-10-25 17:00
#2

Vilken söt liten kille! Är han inkörd?

tiger tok
2018-10-26 13:28
#3

#2 jajamän! Väldigt trygg och säker i körningen, men mycket energi när han väl kommit igång.

tiger tok
2018-11-04 12:29
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Jag har varit sjuk senaste dagarna så har inte blivit så mycket träning. Men idag tog vi oss ut på en rejäl travrunda på en äng i närheten, ca en timme var vi ute. Han blev ordentligt svettig (som ni kan se på bilden.) Just i körningen lägger jag mest bara fokus på uthålligheten just nu, när han tappat lite fett och byggt mer muskler kommer jag också vilja att han går i en någotsånär form och använder bakvagnen ordentligt.

tiger tok
2018-11-04 12:29
#5

Dubbelt

Upp till toppen
Annons: