Annons:
Etiketttävlingar
Läst 1023 ggr
Ebba_oskan
7/23/18, 3:04 PM

Äta på tävling

Hej. På min ryttarförening ska vi hålla i en hopptävling. Vi ska ha cafeterian öppen och då undrar jag vad ni föredrar att äta på tävlingar

Annons:
Stallmima
7/23/18, 3:28 PM
#1

Enkla saker som toast, korv med bröd, hamburgare. Även kaffe, läsk, bullar brukar gå

Lona
7/23/18, 4:16 PM
#2

Instämmer med #1. Våfflor brukar också vara poppis men det är kanske när det är lite kallare? Beror ju också på hur stor tävling/mycket folk det är, våfflor tar tid… Är det så här varmt så MASSOR med läsk, gärna kyld. Den håller sig ju dessutom ifall det blir en del över.


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

misswilma
7/23/18, 5:20 PM
#3

Massa dricka (festisar är toppen att dricka från hästrygg mellan klasser, samt drickor med kork), lättare mat som man kan "ta i farten" så som ex. toast, våfflor, någon macka. Ibland behöver man något litet i sockerväg som får upp blodsockret då man lätt kan glömma äta som ryttare. Så någon bulle, kakbit eller dyliknande.

Winstona
7/24/18, 12:02 PM
#4

Godis, någon dagens rätt typ tacos eller gulaschsoppa, kakor, dricker med skruvkork, kaffe, bullar och toast är saker jag tkr är bra på tävling

shia
7/24/18, 10:34 PM
#5

Godis, kall dricka, tacos, varma mackor, sallad(alltså typ kycklingaallad, ost å skinksallad tänk typ skolans med baguett)

Ängsbacken
8/4/18, 10:23 AM
#6

Under sommarhalvåret äter jag gärna pastasallad. Kallt, mättande och lätt för cafeterian att göra i ordning.

/Stuteri Ängsbacken
Uppfödning av New Forestponnyer

Annons:
Upp till toppen
Annons: