Annons:
Etikettövrigt
Läst 989 ggr
Matilda.y
7/2/18, 11:24 AM

Medryttarhäst sökes i Stockholm

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! Jag söker en medryttarhäst (ingen ponny, men storleken på ”storhästen” spelar ingen roll, eventuellt en islandshäst🙂) att rida och sköta 2+ gånger i veckan. Alternativt att vara delfodervärd. Jag kan gärna hjälpa till med stallsysslor med. Jag har ridit i strax över 4år men rider med dem som har ridit i 5år då jag fick hoppa upp en grupp. Vill att man ska kunna ta sig till stallet kommunalt och att det inte tar för lång tid dit, max runt 50min😊 (jag kommer att börja i en skola vid Bromma) Jag är väldigt ansvarsfull och vill kunna bilda ett band med hästen. Jag har ingen erfarenhet av någon medryttarhäst tidigare men har velat bli medryttare ett tag nu men inte hittat den rätta hästen. Jag har ridit olika sorters hästar, pigga, starka och segare hästar/ponnys. Hör gärna av dig om du tror att du har en häst som skulle kunna passa. Mvh Matilda

Annons:
tiger tok
7/2/18, 11:26 AM
#1

Vad har du ridit och vad tycker du är kul? Hopp, dressyr, uteritt? Vill du bara rida eller kan du longera, tömköra och promenera också?

Matilda.y
7/2/18, 11:40 AM
#2

#1 Har som sagt ridit både piggare och segare hästar. Jag gillar lite allt möjligt. Tycker att det är kul med både hoppning, dressyr och uteritter. Har ingen stor erfarenhet av att longera eller tömköra men jag vill gärna lära mig det. Kan även promenera och vara med hästen mer från marken om det önskas. Men vill nog att jag ska kunna rida hästen också.

hallonet_
7/2/18, 11:41 AM
#3

Kan D-ponny vara intressant? Eller endast storhäst?

hallonet_
7/2/18, 11:42 AM
#4

Kan D-ponny vara intressant? Eller endast storhäst?

vallhund
7/2/18, 12:18 PM
#5

Du kan lägga in annons gratis på https://www.bukefalos.se/forums/annonser.54/?prefix_id=65 Mycket hästfolk där.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

Matilda.y
7/2/18, 12:41 PM
#6

#3 Kanske, om det är en kraftigare D-ponny:)

Annons:
Matilda.y
7/2/18, 12:42 PM
#7

#5 Tack!

Matilda.y
7/2/18, 4:02 PM
#8

#3 Om den är kraftigare så kan det absolut vara intressant:)

Travis D
7/3/18, 11:08 PM
#9

Vi funderar på en medryttare till Kakan men inte aktuellt förrän i september kanske är det försent? skicka ett Pm om du vill veta mer om henne ❤️

Upp till toppen
Annons: