Övrigt om hästar

Födelsedags häst!

2018-05-19 17:35 #0 av: Travis D

Hej!

Nästa vecka (26/5) så fyller Nysve år! (vi säger att dom åldras 1/1 men fyller år på deras födelsedagar ) 

Vi vill fira men vet inte riktigt hur :) 

Vi funderar på att göra någon sorts tårt-aktig grej men vet inte riktigt vad den ska innehålla liksom xD.

Hur firar ni? Något tips på något bra häst tårte recept eller någon sorts hästkaka grej som man kan göra större? Skrattar

Anmäl
2018-05-19 17:52 #1 av: Vikan

Jag minns inte om vi fira nåt, men jag och min kompis gjorde knäckebröds tårta. Den innehöll knäckebröd som botten och topp, mellan hade vi rivna morötter blandat med lite honung för att få det till någon gegga som höll ihop, samt skivade äpplen. Kan säga att det var extremt populärt! 

Anmäl
2018-05-19 17:59 #2 av: Travis D

#1 okej :D Ska fundera på det är inne på google och söker runt på recept Skrattar

Anmäl
2018-05-24 22:46 #3 av: shia

vi brukar inte fira hästarnas i stallets födelsedagar (har faktiskt ingen koll, ska kolla upp det) då det kommer och går hästar hela tiden(fast nu är det hästar som kommer/kommit men inga som far, tur är väl det) å nya föl varje år såXD 

men när jag hade EN sköthäst som jag tog hand om(tog inte hand om alla andra i stallet då dem hade egna skötare) så gjorde jag typ knäckebrödstårta eller så :) 

kom ihåg att du är värd minst lika mycket som personen du ser upp till:) vill du ngt tillräckligt mkt kommer du klara det 

Anmäl
2018-05-25 09:58 #4 av: Travis D

#3 okej :)

Anmäl
2018-05-25 17:30 #5 av: tiger tok

Haha, min medis fyller den 25/5 (idag).
Han får lite godis bara.

"Djur pratar, men bara de som vet hur dem ska lyssna kan höra vad dem säger!!"
Anmäl
2018-05-25 18:42 #6 av: shia

Shettisen jag skötte å tävlade i ponnytrav med 2012-2015 fyller år idag kom jag på nu <3

kom ihåg att du är värd minst lika mycket som personen du ser upp till:) vill du ngt tillräckligt mkt kommer du klara det 

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.