Annons:
Etikettövrigt
Läst 735 ggr
Sealle
5/10/18, 3:42 PM

Favorithästnamn?

Vore kul att era favoritnamn (om ni har några) 🙂 Kanske en föredetta/nuvarande egen häst eller namn ni hört på tävlingsbanor eller på kändishästar. Antingen namnet i stamtavlan eller tilltalsnamn!

Annons:
Lona
5/10/18, 3:48 PM
#1

Första namnet jag kommer att tänka på är Norina. Min kompis häst hette det, dock blev hennes smeknamn inte lika fint, vi kallade henne för Snoran!😃


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

tiger tok
5/10/18, 5:32 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#2

Izach Zacharias hette "min" första häst, och därför har det namnet stor betydelse för mig, han kallades Zacke till vardags. (Den svarta shettisen) Tingeling hette en ponny jag tog hand om för några år sedan, typiskt ponny namn som jag i vanliga fall hade tyckt var tråkigt, men hon var en Tingeling från svansspets till yttersta mulhåret (kallade henne Lingan som smeknamn)! En äkta once in a lifetime häst, som jag hoppas kunna köpa tillbaka i mitt liv! (Skäcken)

Travis D
5/10/18, 6:50 PM
#3

Jag tänker direkt på "Ylvas Gill Noa Bell" som jag tycker är otroligt vackert! Sen älskar jag Munsboro (tror det var Munsboro?) Remington gold som jag bara hörde talas om när jag frågade en tjej om hennes hästar. Ylvas gill noa bell kallas för Ylva hon är svart brun och Remington gold kallades Remi eller golden var Svart/Brun skäck.

Winstona
5/11/18, 2:01 PM
#4

Savannah och Winston hihi två hästar som betyder mycket för mig även Secret Princess tycker jag är fint🙂

Sasha W
5/13/18, 7:56 PM
#5

Gillar namnet Major (när det utallas May-your)

Upp till toppen
Annons: